Se lige min skønne datter, nu 4 mrd gammel :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

MissTas

Nitz - <3 David skriver:

Ja så er de da ret tæt.. David blev tjekket i sidste uge på børneambulatoriet.. (I Hjørring) Overlægen var SÅ tilfreds med ham.. Han sagde at jeg roligt kunne være helt rolig. For han er helt som han skal være.. Han blev endda meget imponeret over at han kan trille fra ryg til mave.. Det er ikke engang alle på 4½ måned der kan (som er født til tiden)
Der er da bare ikke noget bedre end at få så meget ros.. SÅ er man stolt mor

Det er også flot han allerede kan det.. Dygtig dreng men altid rart at få ros, specielt af fagfolk annastacia kan også rulle fra mave til ryg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Nitz - <3 David

MissTas skriver:

Det er også flot han allerede kan det.. Dygtig dreng men altid rart at få ros, specielt af fagfolk annastacia kan også rulle fra mave til ryg

Jeg tror det er 1½ måned siden David rullede fra mave til ryg første gang.. Men pludselig så gad han ik det mere.. Og så her for 14 dage siden begyndte han fra ryg til mave.. Men SP siger at de nogle gange ligger ting på hylden lidt.. Hvis de er ved at lære noget nyt Så håber han snart finder det frem igen

Anmeld

12. juni 2012

MissTas

Nitz - <3 David skriver:

Jeg tror det er 1½ måned siden David rullede fra mave til ryg første gang.. Men pludselig så gad han ik det mere.. Og så her for 14 dage siden begyndte han fra ryg til mave.. Men SP siger at de nogle gange ligger ting på hylden lidt.. Hvis de er ved at lære noget nyt Så håber han snart finder det frem igen

Lige præcis .. Annastacia gjorde det også i en to uger, og så har hun ikk gjort det siden, men så gør hun så så mange andre ting nu, hehe .. Men David er da os godt med i forhold til at han er født så tidligt.. Det bar skønt

Anmeld

13. juni 2012

ønskebørn74

MissTas skriver:

Tuusind tak men ja, hun er total lækker, er helt forgabt i min lille prinsesse

KAN JEG RIGTIG GODT FORSTÅ... MED DET CHARMESMIL, SMELTER ALLE HJERTER..  INDKLUSIV MIT..

Anmeld

13. juni 2012

Nitz - <3 David

MissTas skriver:

Lige præcis .. Annastacia gjorde det også i en to uger, og så har hun ikk gjort det siden, men så gør hun så så mange andre ting nu, hehe .. Men David er da os godt med i forhold til at han er født så tidligt.. Det bar skønt

Ja det er bare rigtig dejligt at han godt kan følge med.. Læser ellers tit om fortidlig fødte, der er sat meget tilbage .. Men det er selvfølgelig også bedre at de er bagud end at man mistede dem
Jeg så et program om FTF på kanal 4 igår.. Der måtte et par slukke for respiratoren efter 3 måneders kamp De kunne simpenthen ikke gøre mere for den lille fyr.. PUHA det var uhyggeligt at se..

Anmeld

13. juni 2012

lailamik

MissTas skriver:

ja tiden den flyver, men nu er min datter allerede 4 mrd gammel. puha det går stærkt..

6,6 kg og 64 cm.

Nøøj allerede? puhaa tiden går alt for hurtigt Smuk er hun, ligner lidt sin mor synes jeg  

Anmeld

13. juni 2012

MissTas

lailamik skriver:

Nøøj allerede? puhaa tiden går alt for hurtigt Smuk er hun, ligner lidt sin mor synes jeg  

ja, allerede.. det går sq stærkt .. skønt der endelig er en der siger det men det er nok også fordi du ikke har set faren.. for ALLE siger at hun er snydt ud af næsen på ham.. hehe

Anmeld

13. juni 2012

MissTas

Nitz - <3 David skriver:

Ja det er bare rigtig dejligt at han godt kan følge med.. Læser ellers tit om fortidlig fødte, der er sat meget tilbage .. Men det er selvfølgelig også bedre at de er bagud end at man mistede dem
Jeg så et program om FTF på kanal 4 igår.. Der måtte et par slukke for respiratoren efter 3 måneders kamp De kunne simpenthen ikke gøre mere for den lille fyr.. PUHA det var uhyggeligt at se..

jaa.. har arbejdet lidt med præmature børn igennem min uddannelse og der har der nemlig også altid været stor fokus på alle de senkomplikationer de kan få.. men bare skønt at i er sluppet for det med David - ja, det må ikke være sjovt at se.. slet ikke når i selv har været en hård tur igennem med David.. så sidder følelserne nok også lidt mere uden på tøjet når man selv har prøvet hvordan det er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.