Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja tiden den flyver, men nu er min datter allerede 4 mrd gammel. puha det går stærkt..
6,6 kg og 64 cm.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissTas skriver: ja tiden den flyver, men nu er min datter allerede 4 mrd gammel. puha det går stærkt.. 6,6 kg og 64 cm.
Nej hun har da lige smeltet mit hjerte ...
Hun er da bare for nuttet !
AalborgPigen skriver: Nej hun har da lige smeltet mit hjerte ... Hun er da bare for nuttet !
hehe, tuusind tak.. hun er bare så super skøøn.. Hun har også smeltet hendes mor lige fra hun kom til verden min lille guldklump
Ej hvor er hun fantastisk
Slott skriver: Ej hvor er hun fantastisk
tusiind tak men ja, det er hun hvert fald
lille smuksak...
Og ja tiden flyver afsted synes selv lige jeg har født min søn og han bliver 15 måneder på torsdag
ledermus skriver: lille smuksak... Og ja tiden flyver afsted synes selv lige jeg har født min søn og han bliver 15 måneder på torsdag
ja, det går godtnok alt for stærkt.. men jo dejligt at se hvordan de små udvikler sig..
MissTas skriver: ja, det går godtnok alt for stærkt.. men jo dejligt at se hvordan de små udvikler sig..
Ja og der sker bare noget nyt hele tiden...Især det første år
ledermus skriver: Ja og der sker bare noget nyt hele tiden...Især det første år
ja, det må man sige
MissTas skriver: hehe, tuusind tak.. hun er bare så super skøøn.. Hun har også smeltet hendes mor lige fra hun kom til verden min lille guldklump
Amen hun er da bare for kær og nuttet og sød og dejlig osv osv osv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128