Fanme pinligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Silas&Mille

Havde godt nok heller ikke troet at historien var dansk, men der kan man bare se.

Håber faktisk at betjenten bliver fyret, for det er bare ikke iorden at nægte en læge at hjælpe en tilsakdekommen. Hvad fanden ville han have gjort hvis den tilskadekomne var død af eventuelle kvæstelser ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

MorDk

Frk. Himmelblå skriver:

Jo, den er dansk. Tror nogen gange, vi lever lidt i en boble, og glemmer, at den slagt forrykte ting også kan ske - og sker - på dansk grund. 

Der sker MANGE forrykte ting på dansk jord

Også i kommunen fx. med tvangsfjernelser osv.

Anmeld

12. juni 2012

Frk. Himmelblå

MorDk skriver:

Der sker MANGE forrykte ting på dansk jord

Også i kommunen fx. med tvangsfjernelser osv.

Ja, vi var vidst begge godt og grundigt oppe at ringe over Amy-sagen (Og i hvert fald jeg er det stadig....)

Anmeld

12. juni 2012

Muffin_girl

Frk. Himmelblå skriver:

Jo, den er dansk. Tror nogen gange, vi lever lidt i en boble, og glemmer, at den slagt forrykte ting også kan ske - og sker - på dansk grund. 

Ja for pokker.. Jeg glemmer i hvert fald tit sådan noget .. 

Anmeld

12. juni 2012

Frk. Himmelblå

Silas&Mille skriver:

Havde godt nok heller ikke troet at historien var dansk, men der kan man bare se.

Håber faktisk at betjenten bliver fyret, for det er bare ikke iorden at nægte en læge at hjælpe en tilsakdekommen. Hvad fanden ville han have gjort hvis den tilskadekomne var død af eventuelle kvæstelser ?

Ja, det er ikke godt at vide, hvad han så ville have gjort..

Det er en trist historie. Jeg håber ikke, at betjenten har "udviklet" sin adfærd gennem en masse grimme oplevelser med bander mv... For hvis hans tendenser i nogen grad er "erfaringsbaseret", så har politiet jo i den grad en udfrodring med at guide de bange betjente...

Anmeld

12. juni 2012

anynom

Hvis det virkelig er foregået sådan som avisen fremlægger det og der slet ikke har været noget at misforstå, så er det alt for pinligt og jeg håber, at betjenten mister sit job.

Når det så er sagt ER bt en sensationsavis på samme plan som ekstra bladet og jeg har altid et lidt skeptisk syn til de artikler, som bliver bragt i netop de to aviser. Derudover har der muligvis været noget tumult, larm eller lignende som har gjort, at lægen har kunnet misforstå betjenten - eller omvendt.

Anmeld

12. juni 2012

Frk. Himmelblå

JulieWH skriver:

Hvis det virkelig er foregået sådan som avisen fremlægger det og der slet ikke har været noget at misforstå, så er det alt for pinligt og jeg håber, at betjenten mister sit job.

Når det så er sagt ER bt en sensationsavis på samme plan som ekstra bladet og jeg har altid et lidt skeptisk syn til de artikler, som bliver bragt i netop de to aviser. Derudover har der muligvis været noget tumult, larm eller lignende som har gjort, at lægen har kunnet misforstå betjenten - eller omvendt.

Helt rigtigt.

Tror, at mange betjente er bange, når de er ude.

Og tror, det er lidt med folk, der arbejder i "statens tjeneste" som med hunde, - når de bliver bange, skal man passe lidt på.. 

Anmeld

12. juni 2012

anynom

Frk. Himmelblå skriver:

Helt rigtigt.

Tror, at mange betjente er bange, når de er ude.

Og tror, det er lidt med folk, der arbejder i "statens tjeneste" som med hunde, - når de bliver bange, skal man passe lidt på.. 

Nemlig.

Og desværre er politiet i mange situationer meget udsatte. Der er ikke samme respekt for autoriteter mere. Hvis nu den tilskadekommende hørte til en bande etc, så skal betjentene jo passe på både ham og sig selv. Der er mange faktorer som spiller ind, og avisen får jo ikke mange af dem med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.