Fanme pinligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Frk. Himmelblå

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Ditte-3

håber godt nok at den sag kommer vider det bare ik ok at dansk politi skal ha lov at nedgøre folk på den måde og for det andet kunne det ha vert en sag om liv og død vis manden ik fik hjælp.

Anmeld

12. juni 2012

emsaroto

ej.

Nogen gange væmmes jeg ved at være Dansker
også selvom det ikke er mig der kommer med racistiske udbrud, men helt ærligt! Det der der bare for meget ..  

Anmeld

12. juni 2012

MorDk

Sådan nogle betjente burde have "klippet deres udd.kort" Hold nu op hvad er det for en opførsel! FLOVT!

Anmeld

12. juni 2012

MorDk

emsaroto skriver:

ej.

også selvom det ikke er mig der kommer med racistiske udbrud, men helt ærligt! Det der der bare for meget ..  

Præsis! Det er SÅ flovt!

Anmeld

12. juni 2012

Frk. Himmelblå

Ditte-3 skriver:

håber godt nok at den sag kommer vider det bare ik ok at dansk politi skal ha lov at nedgøre folk på den måde og for det andet kunne det ha vert en sag om liv og død vis manden ik fik hjælp.

Ja, håber også en sag "når langt". Og på en ordentlig måde. 

Det er bare ikke i orden..

Anmeld

12. juni 2012

Muffin_girl

Frk. Himmelblå skriver:

Hvad sker der lige????

Racistisk betjent nægter læge at hjælpe tilskadekommen 

Ej hvad er det for noget.. Jeg troede ikke historien var dansk,.. JEG ER DA I CHOK !!!!! 

Anmeld

12. juni 2012

Frk. Himmelblå

emsaroto skriver:

ej.

Ja, det er bare så pinligt. Godt, vi er mange og flest, der slet ikke kan acceptere den slags.

Anmeld

12. juni 2012

Frk. Himmelblå

MorDk skriver:

Sådan nogle betjente burde have "klippet deres udd.kort" Hold nu op hvad er det for en opførsel! FLOVT!

Præcis!

Anmeld

12. juni 2012

Frk. Himmelblå

AalborgPigen skriver:

Ej hvad er det for noget.. Jeg troede ikke historien var dansk,.. JEG ER DA I CHOK !!!!! 

Jo, den er dansk. Tror nogen gange, vi lever lidt i en boble, og glemmer, at den slagt forrykte ting også kan ske - og sker - på dansk grund. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.