hmm :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg kan ikke leve med person der tager stoffer, mener personligt at de ikke er til at stole på..  de bliver påvirket af stofferne er derfor "en helt anden person" 

Skal lige siges vi har et barn sammen.. 

Hans far er døende og derfor er han utrolig ustabil.. frygter han begynder igen hvis han ikke allerede er begyndt!! 

Okay, men er det så ikke vigtigt du er der for ham, og spørg direkte om han har et stof problem nu? og er omkring ham.. 

Jeg kan personligt godt forstå man virker ustabil når ens nære pårørende er ved at svinde bort, det kan være han bliver mere sur på dig, støder dig væk, går mere ud med vennerne ol .. men det kan være noget han har brug for lige nu? 

Jeg accepterer ikke folk der har børn og tager stoffer, det er bestemt ikke for at angribe dig eller noget andet. Men nogengange Angriber man sin partner for hurtigt, fordi man ikke har set deres reaktions mønstre før, i sørgende situationer. og strakts tror de er begyndt på nogle stoffer  ol? .. 

Ville ønske jeg kunne hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Jeg kan ikke leve med person der tager stoffer, mener personligt at de ikke er til at stole på..  de bliver påvirket af stofferne er derfor "en helt anden person" 

Hans far er døende og derfor er han utrolig ustabil.. frygter han begynder igen hvis han ikke allerede er begyndt!! 

Og det er en rigtig fornuftig holdning synes jeg! Selvfølgelig kan mzn ikke stole på folk der tager stoffer - de er jo utilregnelige idet de er påvirkede og stoffer og børn hører bare slet slet ikke sammen. Jeg mener, at du er nødt til at finde ud af, hvordan det står til med din kærestes misbrug (hvilket jo kan være rigtig svært da du måske ikke kan stole på ham) og så er du NØDT til at give ham et ultimatum og evt. Flytte fra ham indtil han bliver stofferne kvit - dit barn må ikke bo med en stofmisbruger.... Kram til dig!

Anmeld

12. juni 2012

Bassemor<3

Anonym skriver:

Hvor dejligt i er kommet godt videre

Det her handler så om stoffer.. 

Han siger at før vi mødte hinanden havde han et stofmisbrug.. (jeg kan virkelig ikke tage folk der tager stoffer).. han siger så at han er holdt op nu, men der er bare stadigvæk så mange ting der tyder på at han stadig er på stoffer.. 

Åh nej ! Så er smøger jo ingenting Håber i finder en løsning !

Anmeld

12. juni 2012

wamse

Bliver i tvivl når jeg læser dit indlæg, mener du skuffet over, at han har taget stoffer mens i er sammen, eller at han havde taget det før i lærte hinanden at kende, hvor han så ikke har fortalt om hans tidligere forbrug/misbrug???

At hans far er døende burde ikke betyde, at han ryger i. Bare fordi vi før har taget stoffer, er det altså ikke ensbetydende med, at vi (jeg skriver vi, fordi jeg selv har haft et massivt misbrug, men har været clean i 9½ år nu) ikke kan lade være, når der er svære perioder i livet.

Snak med din kæreste, fortæl om din angst for at han skal ryge i.

Anmeld

12. juni 2012

liwsmor

Anonym skriver:

Så fik jeg da lige at vide igår at "min kæreste" har skjult noget for mig i over et år.. det vil sige lige siden jeg lærte ham at kende

Efter jeg har fået sanheden at vide føler jeg virkelig ikke jeg kender ham længere..

Hold op hvor er jeg skuffet og såret over at have levet i et forhold hvor man er blevet "holdt for nar"

kender det godt, men du må finde ud af om det noget du kan leve med eller ej. det kun dig selv der kan finde ud af det

jeg sender masse knus til dig

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Og det er en rigtig fornuftig holdning synes jeg! Selvfølgelig kan mzn ikke stole på folk der tager stoffer - de er jo utilregnelige idet de er påvirkede og stoffer og børn hører bare slet slet ikke sammen. Jeg mener, at du er nødt til at finde ud af, hvordan det står til med din kærestes misbrug (hvilket jo kan være rigtig svært da du måske ikke kan stole på ham) og så er du NØDT til at give ham et ultimatum og evt. Flytte fra ham indtil han bliver stofferne kvit - dit barn må ikke bo med en stofmisbruger.... Kram til dig!

Jeg HAR besluttet at flytte fra ham i en periode..  

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Bliver i tvivl når jeg læser dit indlæg, mener du skuffet over, at han har taget stoffer mens i er sammen, eller at han havde taget det før i lærte hinanden at kende, hvor han så ikke har fortalt om hans tidligere forbrug/misbrug???

At hans far er døende burde ikke betyde, at han ryger i. Bare fordi vi før har taget stoffer, er det altså ikke ensbetydende med, at vi (jeg skriver vi, fordi jeg selv har haft et massivt misbrug, men har været clean i 9½ år nu) ikke kan lade være, når der er svære perioder i livet.

Snak med din kæreste, fortæl om din angst for at han skal ryge i.

For er skuffet over at han har gjort det mens vi har været sammen, har nemlig spurgt ham op til flere gange.. hvor han har sagt nej 

Anmeld

12. juni 2012

FrkZier

Anonym skriver:

det er de færreste der ville leve med en der tager stoffer, men han tager jo ikke stoffer - han TOG stoffer ?

jeg forstår udemærket du er skuffet over at det først kommer frem i lyset nu, men mon ikke det er fordi han skammer sig over det? i stedet for at se på ham som en man ikke kan stole på, ku det være du skulle støtte ham nu hans far er døende i stedet for at flytte fra ham (som jeg kan se du har skrevet du er gjort) !?

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det er de færreste der ville leve med en der tager stoffer, men han tager jo ikke stoffer - han TOG stoffer ?

jeg forstår udemærket du er skuffet over at det først kommer frem i lyset nu, men mon ikke det er fordi han skammer sig over det? i stedet for at se på ham som en man ikke kan stole på, ku det være du skulle støtte ham nu hans far er døende i stedet for at flytte fra ham (som jeg kan se du har skrevet du er gjort) !?

Jeg støtter ham virkelig også, men må også tænke på at passe på mig selv og vores baby.. 

Anmeld

12. juni 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg støtter ham virkelig også, men må også tænke på at passe på mig selv og vores baby.. 

undskyld, men i mine øre er det altså ikke særlig støttende, at du vælger at flytte fra ham - pga. noget han har gjort i sin FORTID

og misforstå mig ikke, forstår udemærket at du vil beskytte dig selv og jeres barn.. men det jo ikke noget han gør, det noget han HAR gjort - som i datid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.