Anonym skriver:
Hvor dejligt i er kommet godt videre
Det her handler så om stoffer..
Han siger at før vi mødte hinanden havde han et stofmisbrug.. (jeg kan virkelig ikke tage folk der tager stoffer
).. han siger så at han er holdt op nu, men der er bare stadigvæk så mange ting der tyder på at han stadig er på stoffer..
Du er nok nødt til at finde ud af hvad du vil ? .. Altså du ikke kan fordrage folk der tager stoffer lyder forkert i min verden? Nogle har et valg og andre har haft et svagt øjeblik hvor de derefter har haft svært ved at slippe "stofferne igen"?
At han fortæller dig han har tager stoffer er jo ikke ensbetydende med han stadigvæk gør det, og du har været sammen med ham i 1 år, og elsker ham formodentlig, så synes jeg ikke det hænger sammen du ikke kan fordrage folk der tar stoffer?
Når han siger han ikke tager stoffer mere er du nok nød til at stole på ham tænker jeg ? Han har jo ikke været uærlig over for dig, men mere flov over at indrømme sin tidligere situation?
Jeg er selv imod stoffer, når jeg ser hvad de kan gøre ved folk og deres omgivelser, men ville aldrig dømme en person der har et misbrug.
Anmeld