Anonym skriver:
Men problemet er bare at jeg slet ikke kan koncentrere mig om mit studie. Jeg kan slet ikke finde ud af læse op eller noget som helst, og jeg bliver bare så ked af det indeni fordi jeg ved jeg bare kan gøre alt det her bedre. Har bare lyst til at kaster min hue langt væk :/
Den er slet ikke ligeså pæn og betydningsfuld som den skulle have været 
Jamen så lad os lege djævelens advokat et øjeblik. Hvad hvis du droppede ud og flyttede. Hvor skulle du bo? Hvad skulle du lave? Måske det er din hjemegn, men er du sikker på dine venner ikke har rykket sig så langt at der måske ikke er tid til at genopfriske venskabet, hvor vil du få din sociale kontakt? Du må endeligt huske at være realistisk og ikke bare fokusere på afstanden. Stopper du nu, er jeg da meget bange for du fortryder. Har du så tænkt dig at starte forfra? Jeg ved ikke hvor gammel du er, men ungdomsuddannelsessystemet er slet ikke et fedt sted at opholde sig som voksen mor. Får du din hue kan du søge videre, du kan hurtigt få et sted at bo fordi du har barn?
Synes du skulle ranke rykken og se på hvor sej du faktisk er at du undværer din familie. Vend den rundt og fortæl dig selv at du gør det her fordi du vil give dit barn alt det bedste i livet, at den uddannelse er noget du gør for begge jeres skyld, så I kan få en rolig og stabil tilværelse med en mor der står op hver dag og laver noget hun brænder for?
Anmeld