Gider det bare slet ikke :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Anonym trådstarter

Nu skal jeg hjem .. til mit irriterende hjem!
Og jeg har bar overhovedet ikke lyst, mit hjem gør mig ked af det, og jeg vil bare meget hellere være her hos min familie 

.. har bare lyst til at kunne flytte lige nu og her, men har eksamner og alt muligt og ja, ej men det er bare så træls at gå at være ked af det, det påvirker mit barn og mine eksamens resultater. 

Øv altså.
Har lyst at opgive det hele og bare flytte nu! Jeg gider slet ikke hjem altså, og det virker så dumt, fordi jeg får hue på den 27. Men jeg har bare ikke lyst til at møde op til eksamnerne? Har bare lyst til at droppe det hele og blive her .. arh!

Har nok bare allermest brug for at kram og nogle gode ord med på vejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Koen.

Sender et stort knus håber det snart vender så tingene er lysere for dig

Anmeld

12. juni 2012

MortilElias2010

Du skal nok komme over denne bakke også 

Anmeld

12. juni 2012

Holbæktrunten

15 dage endnu - HEP HEP HEP!

Anmeld

12. juni 2012

Michael healer

Anonym skriver:

Og jeg har bar overhovedet ikke lyst, mit hjem gør mig ked af det, og jeg vil bare meget hellere være her hos min familie 

.. har bare lyst til at kunne flytte lige nu og her, men har eksamner og alt muligt og ja, ej men det er bare så træls at gå at være ked af det, det påvirker mit barn og mine eksamens resultater. 

Øv altså.
Har lyst at opgive det hele og bare flytte nu! Jeg gider slet ikke hjem altså, og det virker så dumt, fordi jeg får hue på den 27. Men jeg har bare ikke lyst til at møde op til eksamnerne? Har bare lyst til at droppe det hele og blive her .. arh!

Sikke noget, op med humøret det skal nok gå.

Hvis du ikke er hjemme nu, hvor er du så , og hvorfor bliver du så ikke der, og tager eksammen der ?

Anmeld

12. juni 2012

tarkoflen

Kæmpe herfra!

Nu ved jeg ikke hvorfor du ikke vil hjem, men jeg håber du får hevet dig selv op, så du kan komme hjem og få overstået dine eksamner og få en fin hue på

Pas på dig selv, jeg er sikker på at du kan finde styrken indeni dig selv

Stort

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Sikke noget, op med humøret det skal nok gå.

Hvis du ikke er hjemme nu, hvor er du så , og hvorfor bliver du så ikke der, og tager eksammen der ?

Jeg er hos min familie og der er 200 km hjem til mig selv og mit studie. Så kan ikke rigtig blive .. 

Anmeld

12. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Øv altså.

Der er 15 dage til den 27, det kan du sagtens. Og når du har gort det vil det være så sødmefuldt at du slet ikke forstår hvorfor du ville droppe ud. At se uvejret i øjnene og bestige bjerget på trods, gør dig til et stolt menneske. Og i sidste ende vil du lære dit barn en så vigtig kvalitet at have som menneske, evnen til at gøre ting som vi egentligt ikke lyster, men fordi det er det bedste på lang sigt.
Jeg gik og ventede 3 måneder på at komme hjem til min familie, de længste 3 måneder i mit liv. Men jeg fik de ting i kassen som skulle deri og kan nu se at havde jeg bare rykket alt op med rode og løbet i blind panik, ville opgaven blive så meget større end jeg kunen håndtere.

Flere krammere:

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

HeXeri skriver:

Der er 15 dage til den 27, det kan du sagtens. Og når du har gort det vil det være så sødmefuldt at du slet ikke forstår hvorfor du ville droppe ud. At se uvejret i øjnene og bestige bjerget på trods, gør dig til et stolt menneske. Og i sidste ende vil du lære dit barn en så vigtig kvalitet at have som menneske, evnen til at gøre ting som vi egentligt ikke lyster, men fordi det er det bedste på lang sigt.
Jeg gik og ventede 3 måneder på at komme hjem til min familie, de længste 3 måneder i mit liv. Men jeg fik de ting i kassen som skulle deri og kan nu se at havde jeg bare rykket alt op med rode og løbet i blind panik, ville opgaven blive så meget større end jeg kunen håndtere.

Flere krammere:

Men problemet er bare at jeg slet ikke kan koncentrere mig om mit studie. Jeg kan slet ikke finde ud af læse op eller noget som helst, og jeg bliver bare så ked af det indeni fordi jeg ved jeg bare kan gøre alt det her bedre. Har bare lyst til at kaster min hue langt væk :/ 

Den er slet ikke ligeså pæn og betydningsfuld som den skulle have været 

Anmeld

12. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

Men problemet er bare at jeg slet ikke kan koncentrere mig om mit studie. Jeg kan slet ikke finde ud af læse op eller noget som helst, og jeg bliver bare så ked af det indeni fordi jeg ved jeg bare kan gøre alt det her bedre. Har bare lyst til at kaster min hue langt væk :/ 

Den er slet ikke ligeså pæn og betydningsfuld som den skulle have været 

jeg er sikker på at du ville være så ærgelig over dig selv hvis du gav op så kort før mål.... nu har du fandemer kæmpet så længe... og så give op 2 meter før målstregen??? ej vel??

lige nu er det mega hårdt... ja! men lige om lidt er det hele overstået... og så kan du flytte det er jo under 1 måned!

så er der sommerferie, hue og solskind og så er verden bare meget meget flottere.... når først du har overstået det sidste stykke...

har selv stået i den... at den sidste tid var så uoverskuelig... men jeg manede mig op... så kan du sgu også!

jeg har aldrig fortrudt jeg gjorde det... men jeg ville havde fortrudt hvis ik jeg gjorde det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.