At få fjernet et ar fra en piercing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

AMtrier

Dinna88 skriver:

Et ar er en "ødelæggelse" af huden, hvor der dannes arvæv. En tatovering er at tilføre farve i pigmentet - stor forskel  

Jeg synes det lyder til at være  noget nær umuligt at fjerne en lille prik, hvorimod man kan korrigere f.eks. ar fra kejsersnit, fjernelse af galdeblæren osv. Men der er det store, tykke, evt. lyserøde ar.

det kan der være noget om
tak

har dog læst man kan fjerne ar fra akne ?. det er vel samme størrelse ? )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Dinna88

AMtrier skriver:

tak

Så må dit ar godt nok være stort??  Akne giver jo nærmest kratere i huden, hvis det er slemt. Jeg kender to der har det. Den ene har en lidt mørkere pigment, så hendes er er hvide pletter, der er dybe, fordi pigmenten ryger i arret. Den anden har noget nær hvid hud, så hun har bare dybe huller ind i huden. Hvordan ser dit ar ud? Et typisk ar efter en madonna/labret/snakebite m.m. er jo blot små prikker

Anmeld

11. juni 2012

Dinna88

AMtrier skriver:

tak

men måske kan det være noget med at de springer arvævet med laser, eller sådan noget. Men jeg egentlig ikke lige noget om ar - men i tatoveringer springer de farven i mindre stykker med laser, og på den måde "optages" de i kroppen, så de forsvinder. 

Anmeld

11. juni 2012

Fenja09

AMtrier skriver:

Altså hvad jeg kan læse på nettet kan man blive henvist til noget arkorrigering igennem en hudlæge. men jeg kan bare ikke rigtig finde noget om det ellers. heller ikke på privat klinikkernes hjemmesider :/

kunne ellers være dejligt med sådan en mirakel behandling så man kan slippe af med fortidens dumheder

jeg tænker hvis man kan komme af med en tatovering kan man vel også komme af med et ar ? :/

Jeg kan kender en hudlæge, så kunne måske lige spørge ham om man kan gøre noget ved det. De fleste hudlæger rører ikke ved ar medmindre de er meget store, men jeg ved at en del skønhedsklinikker kan fjerne alm. ar med laser, så mon ikke at de også kan fjerne et piercing ar?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.