At få fjernet et ar fra en piercing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.284 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

AMtrier

Hej piger !

Jeg vil bare lige høre om der er nogle som har erfaring med at få fjernet et ar efter en piercing. eventuelt ved plastikkirugi? eller andet

er meget interesseret i alle input

- og jeg VED godt at det er min egen skyld at jeg har det dumme ar men hvis jeg kan betale mig fra at få det gjort pænere så ville jeg være lykkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Muffin_girl

AMtrier skriver:

Hej piger !

Jeg vil bare lige høre om der er nogle som har erfaring med at få fjernet et ar efter en piercing. eventuelt ved plastikkirugi? eller andet

er meget interesseret i alle input

- og jeg VED godt at det er min egen skyld at jeg har det dumme ar men hvis jeg kan betale mig fra at få det gjort pænere så ville jeg være lykkelig

Hvor sidder de ar ?? Jeg har ik prøvet det før.. 

Anmeld

11. juni 2012

AMtrier

AalborgPigen skriver:

Hvor sidder de ar ?? Jeg har ik prøvet det før.. 

over læben det har været en madonna piercing..

pieceren sagde at man kue få det fjernet men hun vidste ikke hvor man skulle henvende sig da hun ikke selv har prøvet det.

Anmeld

11. juni 2012

Fenja09

Jeg følger lige med her - har selv overvejet at tage min Madonna piercing ud, men vil ikke fordi der kommer sådan et irriterende ar efter. Kunne være rigtig fint, hvis man kunne få lidt hjælp til det. Tror måske en hudlæge kan være behjælpelig.

/Fenja

Anmeld

11. juni 2012

AMtrier

Fenja09 skriver:

Jeg følger lige med her - har selv overvejet at tage min Madonna piercing ud, men vil ikke fordi der kommer sådan et irriterende ar efter. Kunne være rigtig fint, hvis man kunne få lidt hjælp til det. Tror måske en hudlæge kan være behjælpelig.

/Fenja

Altså hvad jeg kan læse på nettet kan man blive henvist til noget arkorrigering igennem en hudlæge. men jeg kan bare ikke rigtig finde noget om det ellers. heller ikke på privat klinikkernes hjemmesider :/

kunne ellers være dejligt med sådan en mirakel behandling så man kan slippe af med fortidens dumheder

jeg tænker hvis man kan komme af med en tatovering kan man vel også komme af med et ar ? :/

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

AMtrier skriver:

over læben det har været en madonna piercing..

pieceren sagde at man kue få det fjernet men hun vidste ikke hvor man skulle henvende sig da hun ikke selv har prøvet det.

Hvad med at høre lægen ad ?  

Anmeld

11. juni 2012

AMtrier

AalborgPigen skriver:

Hvad med at høre lægen ad ?  

det tænkte jeg også, men så igen: det er jo selvforskyldt ? ved ikke helt om lægen kan gøre noget ved det så.. det er jo ikke meningen at "andre" skal betale fordi jeg valgte at få en piercing

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

AMtrier skriver:

det tænkte jeg også, men så igen: det er jo selvforskyldt ? ved ikke helt om lægen kan gøre noget ved det så.. det er jo ikke meningen at "andre" skal betale fordi jeg valgte at få en piercing

Nej men kan være lægen ved hvor man kan henvende sig  

Anmeld

11. juni 2012

AMtrier

AalborgPigen skriver:

Nej men kan være lægen ved hvor man kan henvende sig  

ja det kan være. jeg kunne jo altid prøve en af de online læger, så jeg ikke "spilder" nogens tid

Anmeld

11. juni 2012

Dinna88

AMtrier skriver:

Altså hvad jeg kan læse på nettet kan man blive henvist til noget arkorrigering igennem en hudlæge. men jeg kan bare ikke rigtig finde noget om det ellers. heller ikke på privat klinikkernes hjemmesider :/

kunne ellers være dejligt med sådan en mirakel behandling så man kan slippe af med fortidens dumheder

jeg tænker hvis man kan komme af med en tatovering kan man vel også komme af med et ar ? :/

Et ar er en "ødelæggelse" af huden, hvor der dannes arvæv. En tatovering er at tilføre farve i pigmentet - stor forskel  

Jeg synes det lyder til at være  noget nær umuligt at fjerne en lille prik, hvorimod man kan korrigere f.eks. ar fra kejsersnit, fjernelse af galdeblæren osv. Men der er det store, tykke, evt. lyserøde ar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.