Sivgermor og face

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

Fordi hun er åndssvag!! Jeg ignorer hende hun er ikke værd at bruge tid på!!
Det bedste er jo at blokere hende, men det er jo heller ikke rart, så evt bare ignorer hendes kommentar, måske hun så en dag ikke gider kommenter mere??

Jeg bliver hvis nød til at sætte hende ind i det grupper som man nu kan lave, og gøre sån så hun ikke kan se noget.

Men jeg forstår ikke hvorfor hun ikke selv kan se det  Hun er over de 50, men alligevel skriver hun som en på 20  Og hun vil have ALT med, hvad familien går og laver!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

Jeg bliver hvis nød til at sætte hende ind i det grupper som man nu kan lave, og gøre sån så hun ikke kan se noget.

Men jeg forstår ikke hvorfor hun ikke selv kan se det  Hun er over de 50, men alligevel skriver hun som en på 20  Og hun vil have ALT med, hvad familien går og laver!

Sådan er nogen mennesker bare! de har intet liv, ja ind og blokere hende så er den ged barberet!!

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Jeg tror hun fattede det ved jeg svarede alle andre end hende.  

Hun prøvede hele tiden at pådutte mig om hvordan jeg skulle opdrage mine børn.

f.eks hvis jeg skrev mine englebørn var blevet spist af dæmonunger. ´(det var 5 ugers tigerspringet) Så var hun helt sikker på det var kolik og den fik hele armen. Jeg svarede hende ikk. Da en anden skrev, at jeg skulle prøve at give lidt sukkervand og skrev hun lige med det samme, at de skulle de i hvertfald ikke have.  Så skrev jeg bare til hende med sukkervandet, at det ville jeg prøve. høhø. Så hørte jeg ikk fra hende.

Men jeg er heller ikk venner med hende mere. dog ikk af den grund

ØV øv at det så være sådan - Min mor ser aldig hvad jeg laver, for hun er ligegald - hvorfor kunne hun ikke også bare være det .

Jeg kan heller ikke rigtigt slette hende, for så skal jeg bare høre på hende, og det har jeg heller ikke lyst til. Synes bare det er utrolig at hun ikke selv kan se, at det ikke er alt som hun kan synes godt om, eller skrive til

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

Sådan er nogen mennesker bare! de har intet liv, ja ind og blokere hende så er den ged barberet!!

Jaa desværre . For os nogen gange vi er derhjemme, kan hun godt finde på at sprøger om (Ej har i set det han har skrevet) Åh nej, for vi er ligeglade

Det er gjort nu

Anmeld

11. juni 2012

twinny

Anonym skriver:

ØV øv at det så være sådan - Min mor ser aldig hvad jeg laver, for hun er ligegald - hvorfor kunne hun ikke også bare være det .

Jeg kan heller ikke rigtigt slette hende, for så skal jeg bare høre på hende, og det har jeg heller ikke lyst til. Synes bare det er utrolig at hun ikke selv kan se, at det ikke er alt som hun kan synes godt om, eller skrive til

Det er pisse irriterende for at sige det ligeud. Men jeg svarede aldrig på kommentaren også fattede hun det til sidst. Jeg har overhovedet ikk brug for hendes opdragelse måde (anden historie)...

Men som sagt prøv at lade vær med at svare hende.

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Det er pisse irriterende for at sige det ligeud. Men jeg svarede aldrig på kommentaren også fattede hun det til sidst. Jeg har overhovedet ikk brug for hendes opdragelse måde (anden historie)...

Men som sagt prøv at lade vær med at svare hende.

Tak for svaret

Anmeld

11. juni 2012

vitapigen

Anonym skriver:

Tror jeg bliver nød til . For er ved at være træt af, at hun kigger med på ALT!

Kan jeg godt forstå. Min far har også inviteret mig til ven, men har afslået og har også sagt til ham at jeg ikke vil være venner med ham derinde netop for at han ikke skulle snage i mit privatliv, og det blev han da lidt fornærmet over, men det kan jo ikke hjælpe noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.