Sivgermor og face

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Åh, jeg er træt af min svigermor! Hvergang man ligger et billede eller skriver noget på face, er hun der lige med det sammen! Jeg er så træt af at jeg/vi ikke kan gøre noget, uden at hun skal kommentar på det
Selv min kæreste lilelbror, er begyndt at slette de kommentar som hun kommer med, pga hun kommer med latterlige kommentar!

Nu er jeg ikke den som er den som skriver meget på face, og det er fordi min svigermor altid lige skal komme med en smart kommentar. Når hun så også kommentar, prøver hun at skrive som vi unge nu gøre, og jeg synes det er så pinlige.

Er den nogen herinde som kender til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Hej piger.

Åh, jeg er træt af min svigermor! Hvergang man ligger et billede eller skriver noget på face, er hun der lige med det sammen! Jeg er så træt af at jeg/vi ikke kan gøre noget, uden at hun skal kommentar på det
Selv min kæreste lilelbror, er begyndt at slette de kommentar som hun kommer med, pga hun kommer med latterlige kommentar!

Nu er jeg ikke den som er den som skriver meget på face, og det er fordi min svigermor altid lige skal komme med en smart kommentar. Når hun så også kommentar, prøver hun at skrive som vi unge nu gøre, og jeg synes det er så pinlige.

kender ikke til det nej... men hvorfor ikke bare blokere så hun ikke kan se det du lægger ind??

Anmeld

11. juni 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

Hej piger.

Men mor er sådan, hun kommentere heldigvis ikke så meget, men hun har haftvlagt et billede ind af mig og hende hvor hun skriver, min pige som desværre ikke elsker sin mor!!
Også prøver hun at skrive som en meget ung og hun er snart 60!!
Ved ikke hvad du kan gøre men kan godt forstå du sys det er træls!!

Anmeld

11. juni 2012

vitapigen

Ja du kan da bare blokere hende så hun ikke ser det du skriver eller når du lægger billeder ind

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

Men mor er sådan, hun kommentere heldigvis ikke så meget, men hun har haftvlagt et billede ind af mig og hende hvor hun skriver, min pige som desværre ikke elsker sin mor!!
Også prøver hun at skrive som en meget ung og hun er snart 60!!
Ved ikke hvad du kan gøre men kan godt forstå du sys det er træls!!

Ej, hvordan kan hun få sig selv til det  Min kæreste har sagt noget til hende, da hun havde skrevet til en fødselsdag hilsen som en havde skrevet til mig - den var skrevet ondt om min kæreste (hendes søn) Hendes svarr var : Du er også så nærtagende

Anmeld

11. juni 2012

twinny

Yeaah kender det godt.

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Ja du kan da bare blokere hende så hun ikke ser det du skriver eller når du lægger billeder ind

Tror jeg bliver nød til . For er ved at være træt af, at hun kigger med på ALT!

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Yeaah kender det godt.

Har du gjort noget ved det?

Anmeld

11. juni 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

Ej, hvordan kan hun få sig selv til det  Min kæreste har sagt noget til hende, da hun havde skrevet til en fødselsdag hilsen som en havde skrevet til mig - den var skrevet ondt om min kæreste (hendes søn) Hendes svarr var : Du er også så nærtagende

Fordi hun er åndssvag!! Jeg ignorer hende hun er ikke værd at bruge tid på!!
Det bedste er jo at blokere hende, men det er jo heller ikke rart, så evt bare ignorer hendes kommentar, måske hun så en dag ikke gider kommenter mere??

Anmeld

11. juni 2012

twinny

Har du gjort noget ved det?

Jeg tror hun fattede det ved jeg svarede alle andre end hende.  

Hun prøvede hele tiden at pådutte mig om hvordan jeg skulle opdrage mine børn.

f.eks hvis jeg skrev mine englebørn var blevet spist af dæmonunger. ´(det var 5 ugers tigerspringet) Så var hun helt sikker på det var kolik og den fik hele armen. Jeg svarede hende ikk. Da en anden skrev, at jeg skulle prøve at give lidt sukkervand og skrev hun lige med det samme, at de skulle de i hvertfald ikke have.  Så skrev jeg bare til hende med sukkervandet, at det ville jeg prøve. høhø. Så hørte jeg ikk fra hende.

Men jeg er heller ikk venner med hende mere. dog ikk af den grund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.