Nogen der har fået sat æg op? og venter, venter.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

mortiljonas

hejsa piger

jeg fik to æg op i onsdags et 9 cellet og et 10 cellet og det er fryse æg uha jeg kan bare ikke holde ventetiden ud BP D 26/6 hvad gør i andre for at holde ventetiden ud..

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Rosie

Filuka skriver:

Krydser fingre for dig... fik sat et 4-cellet æg op i fredags og kæmper selv med ventetiden.. BP den 29/6

Held og lykke til dig!!! Desværre ikke gevinst her denne gang -ØV!!!

Anmeld

20. juni 2012

Rosie

pcopige skriver:

hejsa piger

jeg fik to æg op i onsdags et 9 cellet og et 10 cellet og det er fryse æg uha jeg kan bare ikke holde ventetiden ud BP D 26/6 hvad gør i andre for at holde ventetiden ud..

knus

Held og lykke!! jeg krydser for dig Ja ventetiden er sååååå lang  jeg har været sygemeldt pga smerter efter ÆU så jeg har virkelig følt tiden var lang!! Tror ikke man kan gøre meget for at undgå at være utålmodig, det er vist bare endnu en af de hårde ting ved behandling  Desværre lykkes det ikke for os denne gang...

Anmeld

21. juni 2012

Filuka

Rosie skriver:

Held og lykke til dig!!! Desværre ikke gevinst her denne gang -ØV!!!

Tak for det...

Det er jeg virkelig ked af at høre... håber at det snart lykkedes for jer jer... stort kram herfra...

Anmeld

21. juni 2012

Filuka

pcopige skriver:

hejsa piger

knus

Jeg sørger for at komme ud af huset alt det jeg kan. Mødes med veninder på cafe, ja tak til at være barnepige, sommerhus. Og så er der selvfølgelig job som gør at man kan glemme det en lille stund. Men det fylder da hele tiden, har ikke fundet noget jeg kunne fordybe mig i, så tiden bare fløj afsted...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.