Nogen der har fået sat æg op? og venter, venter.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.601 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Rosie

Har selv fået sat to æg op i torsdags og skal have taget blodpøve den 20/6...andre der ruger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

tarkoflen

Rosie skriver:

Har selv fået sat to æg op i torsdags og skal have taget blodpøve den 20/6...andre der ruger?

Jeg er desværre ikke men vil lige ønske dig held og lykke

Anmeld

11. juni 2012

ønskebørn74

Rosie skriver:

jep.. har BP på onsdag d. 13.6

Anmeld

11. juni 2012

Rosie

tarkoflen skriver:

Jeg er desværre ikke men vil lige ønske dig held og lykke

Åh var det ellers meningen?  i så fald er det bare det værste at gå igennem alt det hårde slid med medicin, bivirkninger osv og så ikke få sat æg op...

Anmeld

11. juni 2012

Rosie

ønskebarn74 skriver:

jep.. har BP på onsdag d. 13.6

Ihh hvor vildt!! har du slet ikke smugtestet???  hvilket behandlingsforsøg og type behandling?

Anmeld

11. juni 2012

tarkoflen

Rosie skriver:

Åh var det ellers meningen?  i så fald er det bare det værste at gå igennem alt det hårde slid med medicin, bivirkninger osv og så ikke få sat æg op...

Vores første forsøg var der ingen æg at sætte op... Men de mener det er fordi de har givet mig for lidt medicin, så det satser vi på!

Jeg gik ned med stress på grund af job kort efter, og derfor er det hele sat på standby... Men håber vi kan prøve igen, når Skejby kommer retur fra sommerferie

Anmeld

11. juni 2012

Rosie

tarkoflen skriver:

Vores første forsøg var der ingen æg at sætte op... Men de mener det er fordi de har givet mig for lidt medicin, så det satser vi på!

Jeg gik ned med stress på grund af job kort efter, og derfor er det hele sat på standby... Men håber vi kan prøve igen, når Skejby kommer retur fra sommerferie

Øv øv lyder hårdt-det her behandlingshalløj er sku en hård og uretfærdig verden!!!  krydser alt for at du er klar når sommerferien er ovre og at det må lykkes for dig!!

Anmeld

11. juni 2012

tarkoflen

Rosie skriver:

Øv øv lyder hårdt-det her behandlingshalløj er sku en hård og uretfærdig verden!!!  krydser alt for at du er klar når sommerferien er ovre og at det må lykkes for dig!!

Det har ikke været behandlingen der gjorde, at jeg gik ned. Vi kom direkte i behandling, så vi er så heldige, at vi ikke har gået i flere år og er blevet skuffet gang på gang, som mange andre desværre har, så i den henseende er vi heldige!

Men ja behandlingen er bestemt ikke nem, jeg har dog ikke været så påvirket, som nogle bliver...

Jeg håber helt sikkert, at det næste forsøg lykkedes

Og jeg for at den lille spire bliver derinde og du snart står med en positiv test!

Stort

Anmeld

11. juni 2012

ønskebørn74

Rosie skriver:

Ihh hvor vildt!! har du slet ikke smugtestet???  hvilket behandlingsforsøg og type behandling?

ICSI.. fryseforsøg..

Anmeld

20. juni 2012

Filuka

Krydser fingre for dig... fik sat et 4-cellet æg op i fredags og kæmper selv med ventetiden.. BP den 29/6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.