Købe flyverdragt nu ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Malthes mor

Monica P skriver:

Jeg tror jeg så vil købe i størrelse 92 så er der vist også plads til at hun kan vokse i den i løbet af vinteren :-)

Hvilket mærke ville du købe :-) ??

Ja det er jo lige det Begge mine drenge kan godt li at være ude, og den store er lige stoppet i skovbørnehave. Og den lille skal starte der til oktober. Så jeg køber enten didriksons, ticket to heaven eller hummel. Det kan holde til regn, sne...alt slags vejr og vind. Og de er ikke gennemblødte, men holder varmen og er tørre indvendigt.

Koster lidt mere:-)

Men hvis det er til vuggestue/dagpleje er behovet jo ldt anderledes. Så mon ikke Name it kan være god nok til det? Det handler bae om at de skal være varme og tørre:-)

God flyverdragte jagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Troldemommi

Malthes mor skriver:

Ja det er jo lige det Begge mine drenge kan godt li at være ude, og den store er lige stoppet i skovbørnehave. Og den lille skal starte der til oktober. Så jeg køber enten didriksons, ticket to heaven eller hummel. Det kan holde til regn, sne...alt slags vejr og vind. Og de er ikke gennemblødte, men holder varmen og er tørre indvendigt.

Koster lidt mere:-)

Men hvis det er til vuggestue/dagpleje er behovet jo ldt anderledes. Så mon ikke Name it kan være god nok til det? Det handler bae om at de skal være varme og tørre:-)

God flyverdragte jagt

Hun skal i dagpleje :-)

syntes bare det er svært at vælge vil bare være sikker på hun forbliver varm og tør, men hun skal også kunne lege vildt da jeg tror hun bliver en værre en når hun kan gå :-)

Anmeld

10. juni 2012

Mor til L&S

Monica P skriver:

Jeg kom til at se at flyverdragter og lignende er ret billige nu da vi er udenfor sæsonen :-)

så tænker jeg lige bum bum, hvilken størrelse ville i købe til en lille pige der pt bruger størrelse 80, jeg tænker lidt størrelse 86 eller 92 men syntes det er lidt svært.

Johanne bliver 1 år til september hvis det har nogen betydning :-)

Hvad ville du købe ??

Monica

Jeg ville købe 86

Anmeld

10. juni 2012

Malthes mor

Monica P skriver:

Hun skal i dagpleje :-)

syntes bare det er svært at vælge vil bare være sikker på hun forbliver varm og tør, men hun skal også kunne lege vildt da jeg tror hun bliver en værre en når hun kan gå :-)

Jeg synes at den bedste rådgivning/vejledning fåes i sportsbutikkerne.

Så vil helt klart anbefale at du går der hen og taler med dem. Det jeg går efter er: Vandsøjletryk dvs hvor meget vand den modtage uden at blive våd indvendig...jeg går efter 1o.ooo-13.000. Så skal den havde tapede sømme, den skal kunne strammes ind i taljen, og der skal være vindstopper ved hænder og fødder, så de ikke bliver kolde af den vej.

Anmeld

10. juni 2012

morethanperfect

Monica P skriver:

Jeg kom til at se at flyverdragter og lignende er ret billige nu da vi er udenfor sæsonen :-)

så tænker jeg lige bum bum, hvilken størrelse ville i købe til en lille pige der pt bruger størrelse 80, jeg tænker lidt størrelse 86 eller 92 men syntes det er lidt svært.

Johanne bliver 1 år til september hvis det har nogen betydning :-)

Hvad ville du købe ??

Monica

Jeg ville købe 2 numre større ..
Hvis den skal vare hele vinteren .. Vi måtte købe 2 sidste år , fordi vi ikke havde tænkt os om .. Det var ret trist  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.