Købe flyverdragt nu ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Troldemommi

Jeg kom til at se at flyverdragter og lignende er ret billige nu da vi er udenfor sæsonen :-)

så tænker jeg lige bum bum, hvilken størrelse ville i købe til en lille pige der pt bruger størrelse 80, jeg tænker lidt størrelse 86 eller 92 men syntes det er lidt svært.

Johanne bliver 1 år til september hvis det har nogen betydning :-)

Hvad ville du købe ??

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg ville købe str. 86 fordi min søn er20 måneder gammel og han er lige hoppet i en 86 nu men børn er forskellige så det er lidt svært og sige.

Anmeld

10. juni 2012

Malthes mor

Hej, Jeg har købt flyverdragt til min den mindste. Pt bruger han 92 så jeg har købt 104.

Dels kan han nå at vokse en del inden sæsonstart, men derudover så er der også plads til at vokse når den skal tages i brug.

Og det samme har jeg gjort med vinterjakken.

Kan godt anbefales. Har sparet 70% på sidste års modeller. Det er alligevel værd at tage med.

Spare hvor der kan spares på deres overtøj - dog uden at gå på kompromi med kvalitet. Men deres vinterstøvler bliver først købt lige inden sæsonen gå igang:-)

Anmeld

10. juni 2012

Mussen2

Hvor har i købt? Jeg ville kun købe et nummer større

Anmeld

10. juni 2012

De3Guldklumper

Jeg købte i januar til mine to. Den ældste er pt i 104/110 så har købt 116 og den mindste er i 98/104 så han skal have en 110..

Jeg ville købe en 86 medmindre hun ligger på vippen til 86 så vil jeg tage en 92

Anmeld

10. juni 2012

Troldemommi

Malthes mor skriver:

Hej, Jeg har købt flyverdragt til min den mindste. Pt bruger han 92 så jeg har købt 104.

Dels kan han nå at vokse en del inden sæsonstart, men derudover så er der også plads til at vokse når den skal tages i brug.

Og det samme har jeg gjort med vinterjakken.

Kan godt anbefales. Har sparet 70% på sidste års modeller. Det er alligevel værd at tage med.

Spare hvor der kan spares på deres overtøj - dog uden at gå på kompromi med kvalitet. Men deres vinterstøvler bliver først købt lige inden sæsonen gå igang:-)

Jeg tror jeg så vil købe i størrelse 92 så er der vist også plads til at hun kan vokse i den i løbet af vinteren :-)

Hvilket mærke ville du købe :-) ??

Anmeld

10. juni 2012

Troldemommi

Monica P skriver:

Jeg tror jeg så vil købe i størrelse 92 så er der vist også plads til at hun kan vokse i den i løbet af vinteren :-)

Hvilket mærke ville du købe :-) ??

Jeg vil købe i størrelse 92 med hensyn til mærke der er jeg hel blank det er jo en jungle :-S

Anmeld

10. juni 2012

LinLin

Jeg købte en flyverdragt til Adam sidste år i februar til den vinter vi lige lige har haft; jeg købte en str 80 (reima) - han er også septemberbarn og gennemsnitlig, dog forholdsvis kortbenet den har par helt perfekt

260 kr i stedet for 900 kr er meget fristende og havde han okker kunnet passe den havde jeg bare solgt den ;-)

Anmeld

10. juni 2012

LinLin

DAs mor skriver:

Jeg købte en flyverdragt til Adam sidste år i februar til den vinter vi lige lige har haft; jeg købte en str 80 (reima) - han er også septemberbarn og gennemsnitlig, dog forholdsvis kortbenet den har par helt perfekt

260 kr i stedet for 900 kr er meget fristende og havde han okker kunnet passe den havde jeg bare solgt den ;-)

Han er fra 2010 ;-)

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

Pylle3 skriver:

Jeg købte i januar til mine to. Den ældste er pt i 104/110 så har købt 116 og den mindste er i 98/104 så han skal have en 110..

Jeg ville købe en 86 medmindre hun ligger på vippen til 86 så vil jeg tage en 92

Jeps -  jeg tænker det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.