Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Polkaprik skriver: Har forsøgt at smide en mere præcis opskrift ind. Ved ikke om du har set den
Har forsøgt at smide en mere præcis opskrift ind. Ved ikke om du har set den
Taaaakkk
Maja_4000 skriver: Jeg vil være din nabo !
Jeg vil være din nabo !
Polkaprik skriver: Ja jeg havde slet ingen kager til denne weekend og det er jo ikke så tit det sker. Så vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv Så jeg kastede mig straks ud i en gang pizzasnegle sammen med min datter, en ordenlig gang romkugler og så noget hjemmelavet chili paste (Sambal Oelek) Jeg forstår mig så ikke lige på små portioner så det blev til 60 snegle og 86 romkugler Tror nok lige jeg går en runde hos naboerne i morgen og får afsat nogle romkugler og manden må slæbe nogle med på job Bon appetit
Ja jeg havde slet ingen kager til denne weekend og det er jo ikke så tit det sker. Så vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv
Så jeg kastede mig straks ud i en gang pizzasnegle sammen med min datter, en ordenlig gang romkugler og så noget hjemmelavet chili paste (Sambal Oelek)
Jeg forstår mig så ikke lige på små portioner så det blev til 60 snegle og 86 romkugler
Tror nok lige jeg går en runde hos naboerne i morgen og får afsat nogle romkugler og manden må slæbe nogle med på job
Bon appetit
Der skulle vel ikke være et hus til salg på din vej?
pizzasneglene kan heldigvis bare ryge i fryseren og så er der til en picnictur en dag eller en børnefødselsdag.
Det ser smadder lækkert ud ellers
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128