Ingen fine kager i denne weekend MEN! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.833 visninger
34 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Polkaprik

Ja jeg havde slet ingen kager til denne weekend og det er jo ikke så tit det sker. Så vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv

Så jeg kastede mig straks ud i en gang pizzasnegle sammen med min datter, en ordenlig gang romkugler og så noget hjemmelavet chili paste (Sambal Oelek)

Jeg forstår mig så ikke lige på små portioner så det blev til 60 snegle og 86 romkugler

Tror nok lige jeg går en runde hos naboerne i morgen og får afsat nogle romkugler og manden må slæbe nogle med på job

Bon appetit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Pige2009

Uhmmm Har du opskrift på de romkugler?

Anmeld

10. juni 2012

Dot D

Mådehold, Michelle, mådehold

Ser skisme godt ud.... Og kender udemærket til det ikke at kunne begrænse sig, hi hi...

Jeg havde lovet at lave kagen til indvielsen af vores nye aktivitetshus, da det blev vedtaget for et par år siden, og her i går blev det indviet.

Først fik jeg at vide, at den skulle være til 200 personer, men så blev det til mindre, da der kom 9 bradepandekager også.... MEEEEEEEEN alligevel blev den jo enormt stor. Lidt over 9 kilo og jeg skar omkring 170 - 190 stykker

Anmeld

10. juni 2012

Polkaprik

Jeg forsøgte engang at skrive ned hvad jeg puttede i men kan ikke lige hitte det. Jeg laver dem altid på slump

Men det er lavet på en chokoladekage (min grundopskrift på kage)

så er det eller noget chokoladefrosting, hindbærmarmelade, smeltet chokolade, rom, romessens, vanilleessens, mandelessens og stærk kaffe... Blande blande rundt..mumselade

Anmeld

10. juni 2012

Solstrålebørn

Polkaprik skriver:

Ja jeg havde slet ingen kager til denne weekend og det er jo ikke så tit det sker. Så vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv

Så jeg kastede mig straks ud i en gang pizzasnegle sammen med min datter, en ordenlig gang romkugler og så noget hjemmelavet chili paste (Sambal Oelek)

Jeg forstår mig så ikke lige på små portioner så det blev til 60 snegle og 86 romkugler

Tror nok lige jeg går en runde hos naboerne i morgen og får afsat nogle romkugler og manden må slæbe nogle med på job

Bon appetit

Hvor ser det lækkert ud... Har du en opskrift på de romkugler? 

Anmeld

10. juni 2012

Polkaprik

Baagøe skriver:

Uhmmm Har du opskrift på de romkugler?

Hov glemte at citere dig. Har skrevet til dig

Anmeld

10. juni 2012

Polkaprik

Dot D skriver:

Mådehold, Michelle, mådehold

Ser skisme godt ud.... Og kender udemærket til det ikke at kunne begrænse sig, hi hi...

Jeg havde lovet at lave kagen til indvielsen af vores nye aktivitetshus, da det blev vedtaget for et par år siden, og her i går blev det indviet.

Først fik jeg at vide, at den skulle være til 200 personer, men så blev det til mindre, da der kom 9 bradepandekager også.... MEEEEEEEEN alligevel blev den jo enormt stor. Lidt over 9 kilo og jeg skar omkring 170 - 190 stykker

Jeg tror jeg tænker lidt a la... Nu er jeg jo igang alligevel så kan jeg lige så godt lave en heeeeeel masse

Men pyt så er der mange der får glæde af dem

Anmeld

10. juni 2012

Dot D

Polkaprik skriver:

Jeg tror jeg tænker lidt a la... Nu er jeg jo igang alligevel så kan jeg lige så godt lave en heeeeeel masse

Men pyt så er der mange der får glæde af dem

Nemlig, den tanke kender jeg godt og det er altid dejligt at glæde andre

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Hvor ser det bare super lækkert ud!

Naboerne er nok ikke frygtelig kede af at du har lavet meget

Anmeld

10. juni 2012

Polkaprik

Solstrålebørn skriver:

Hvor ser det lækkert ud... Har du en opskrift på de romkugler? 

Jeg laver dem på slump så de bliver lidt forskellige fra gang til gang.

Men der er følgene ting i:

En chokoladekage (min grundopskrift på kage)

så er det eller noget chokoladefrosting, hindbærmarmelade, smeltet chokolade, rom, romessens, vanilleessens, mandelessens og stærk kaffe... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.