Anonym skriver:
Min mand og jeg havde igår lagt et skema om hvordan vi skal gøre tingene, og blive en bedere familie. der stod bla. at vi skulle hjælpe hinanden med aftensmaden og bordækning og at rydde det op igen SAMMEN! Vi var blevet enige om det eftersom vi begge var enige om at det nuværende familie-liv næsten ikke kunne kaldes familie-liv. Vi var ALTID adskilt. Vi aftalte at kl. 21.00 var der computer-tid. hvis alt var ordnet!!! jeg har så ALENE lavet aftensmad igen igen igen! Efter vi har spist ringer min søster, og fortæller mig at hun er kommet til skade, og jeg lytter selvf til hvad hun vil sige. Manden bliver pisse utålmodig, og vælger at gå ind til computeren. da jeg er færdig, vælger jeg stille at banke på døren ind til vores kontor hvor han sidder og spiller. Jeg siger stille og roligt (med en pæn tone) at der altså først er computer tid, kl. 21.00 - hvis der altså var ryddet op efter maden, HVILKET DER IKKE ER!!!! det eneste han svarede var Hvad ville du ha jeg skulle gøre... Vi lavede det skema igår får at få det bedere forholds messigt og familie messigt. Og nu bryder han det. jeg valgte så lige at gå på computeren får at komme af med det her, for jeg bliver enormt ked af det....
Jeg tror han opføre sig som han gør, fordi han ved han kan !!
Jeg kan tage fejl, men jeg synes det plejer at være et mønster hvor han siger " ja, jo og amen" og så fortsætter livet som det hele tiden har gjort.
Han lære det ikke hvis ikke det har nogen konsekvens, ligesom med børn 
Jeg tror du skal banke og trampe rigtig meget, og så må han dælme lære at rydde op efter sig selv og selv lave mad, osv osv osv...
Go kamp 
Anmeld