årrh!!!!>:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.908 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Anonym trådstarter

Min mand og jeg havde igår lagt et skema om hvordan vi skal gøre tingene, og blive en bedere familie. der stod bla. at vi skulle hjælpe hinanden med aftensmaden og bordækning og at rydde det op igen SAMMEN! Vi var blevet enige om det eftersom vi begge var enige om at det nuværende familie-liv næsten ikke kunne kaldes familie-liv. Vi var ALTID adskilt. Vi aftalte at kl. 21.00 var der computer-tid. hvis alt var ordnet!!! jeg har så ALENE lavet aftensmad igen igen igen! Efter vi har spist ringer min søster, og fortæller mig at hun er kommet til skade, og jeg lytter selvf til hvad hun vil sige. Manden bliver pisse utålmodig, og vælger at gå ind til computeren. da jeg er færdig, vælger jeg stille at banke på døren ind til vores kontor hvor han sidder og spiller. Jeg siger stille og roligt (med en pæn tone) at der altså først er computer tid, kl. 21.00 - hvis der altså var ryddet op efter maden, HVILKET DER IKKE ER!!!! det eneste han svarede var Hvad ville du ha jeg skulle gøre... Vi lavede det skema igår får at få det bedere forholds messigt og familie messigt. Og nu bryder han det. jeg valgte så lige at gå på computeren får at komme af med det her, for jeg bliver enormt ked af det....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Anonym trådstarter

24 har kigget men ingen har svaret 

Anmeld

10. juni 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

jeg ville nok have valgt at åbne døren og spørge om vi ikke lige skulle få ordnet det køkken, så vi kunne hygge sammen.....det andet virker lidt som et angreb.

Anmeld

10. juni 2012

Sara.

Anonym skriver:

Min mand og jeg havde igår lagt et skema om hvordan vi skal gøre tingene, og blive en bedere familie. der stod bla. at vi skulle hjælpe hinanden med aftensmaden og bordækning og at rydde det op igen SAMMEN! Vi var blevet enige om det eftersom vi begge var enige om at det nuværende familie-liv næsten ikke kunne kaldes familie-liv. Vi var ALTID adskilt. Vi aftalte at kl. 21.00 var der computer-tid. hvis alt var ordnet!!! jeg har så ALENE lavet aftensmad igen igen igen! Efter vi har spist ringer min søster, og fortæller mig at hun er kommet til skade, og jeg lytter selvf til hvad hun vil sige. Manden bliver pisse utålmodig, og vælger at gå ind til computeren. da jeg er færdig, vælger jeg stille at banke på døren ind til vores kontor hvor han sidder og spiller. Jeg siger stille og roligt (med en pæn tone) at der altså først er computer tid, kl. 21.00 - hvis der altså var ryddet op efter maden, HVILKET DER IKKE ER!!!! det eneste han svarede var Hvad ville du ha jeg skulle gøre... Vi lavede det skema igår får at få det bedere forholds messigt og familie messigt. Og nu bryder han det. jeg valgte så lige at gå på computeren får at komme af med det her, for jeg bliver enormt ked af det....  

Jeg vil ikke smutte uden at give dig et

Men herhjemme ville sådanne regler ikke holde... Men sådan er vi jo forskellige... Samtidig tror jeg at det kan være roden til mange konflikter hvis vi skulle gå og "holde øje med hinanden"....

Måske der er noget andet der kan hjælpe? Terapi?

Anmeld

10. juni 2012

Darling<3

Sikke en "mand" du har

Personligt synes jeg at computertid er noget fis og det bliver aldrig overholdt.
Jeg har en veninde, hvis kæreste BOR foran sin latterlige computer - han laver ikke en skid derhjemme og han er der aldrig for sine 2 børn - de har kommunen på "nakken" og de har sagt at hvis han ikke ændre sig NU, så skal A og J flytte fra hinanden ellers tager de børnene!

Jeg håber vitterligt ikke for dig at du vil se gennem fingre med dette, få snakket med din fyr og forklar ham at enten så hjælper han, eller så må han flytte - det er simpelthen ikke fair at du skal stå alene med alt...

Anmeld

10. juni 2012

lljj

Vil også lige give et
Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til din situation
Jeg var godt nok blevet gal, hvis min kæreste havde svaret mig sådan.

Han har tydeligvis luret, at der ingen konsekvenser er, ved at ignorere jeres fælles beslutninger.

Så måske du netop skulle rase ud på ham (og selvfølgelig også herinde, hvis det hjælper).

Anmeld

10. juni 2012

pussekat

Anonym skriver:

hejsa

haha jeg have nok gå ind og lukke for pc  det her jeg gjor vis her i hus min mand ved godt vis jeg sige når og det ikke bliv gjor så lukke jeg for det hele og det se sjov ud i  når jeg gør det jeg tro du skal give ham et lost i r... vis han ikke kan husk fra i går til i dag og bliv  fordi du snakkes med dig søs ???? så kan han jo selv gør lige af sig selv du er da ikke han s mor

håbet i for en hyggelige aften

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

jeg ville nok have valgt at åbne døren og spørge om vi ikke lige skulle få ordnet det køkken, så vi kunne hygge sammen.....det andet virker lidt som et angreb.

Tak for svar. 

Syntes ikke det virkede som et angreb, bankede stille og roligt på døren og fortalte at kl ikke var ni endnu

Anmeld

10. juni 2012

lio

2skønnebørn skriver:

Og en krammer til ts

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Jeg vil ikke smutte uden at give dig et

Men herhjemme ville sådanne regler ikke holde... Men sådan er vi jo forskellige... Samtidig tror jeg at det kan være roden til mange konflikter hvis vi skulle gå og "holde øje med hinanden"....

Måske der er noget andet der kan hjælpe? Terapi?

tak for svar og kram

Herhjemme prøver vi det med skema, får at prøve at være mere sammen, terapi er der desværre ikkde råd til, selvom je gerne ville.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.