Søger en Trip Trap stol, men hvad betyder det at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. juni 2012

B&J

Anonym skriver:

Tak for hjælpen. Nu har jeg lige fået min mor til at måle sin, som jeg ved er en ældre udgave. Der er rygpindene 1 cm højere end den jeg har fra år 2009.. Så det er ik meget forskel, men sikkert nok det der gør hele udfaldet

jep det tror jeg du har ret i for det var også kun en lille kun der var ivejen men nok til man ikke kunne gøre noget hhiihih

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Jeg har en trip trap fra '90/92...
Hvad vil du gerne se på den?

Da jeg fik den, var de uden bøjle, så jeg var ude i babysam og spørge hvordan og hvorledes, og fik at vide at da den var fra den årgang skulle jeg have fat i en træbøjle til den, da de nye plastik bøjler og ryglæn ikk passer til.. Tror det er noget med målene:s

JA lige præcis, alt det der nye baby-kit de har lavet passer åbenbart ikke på de gamle mål.
Det må være noget med bræderne der sidder som rygstøtten. At de er enten smallere eller bredere, end de nyere modeller...
Jeg har bare prøvet at finde forskellen ellers, men det kan jeg ikke! Kan det mon passe at ryglænet altså bræderne er lidt bredere?

På min model fra 2009, måler et rygbræt 6 cm i højden!

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jep det tror jeg du har ret i for det var også kun en lille kun der var ivejen men nok til man ikke kunne gøre noget hhiihih

IHHHH, hvor er det altså tosset var!

Anmeld

10. juni 2012

B&J

Anonym skriver:

IHHHH, hvor er det altså tosset var!

virkelig virkelig meget især fordi man tror den passer til alle det burde de sige når man køber den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.