Søger en Trip Trap stol, men hvad betyder det at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.785 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Anonym trådstarter

Hejsa,
Jeg leder efter en brugt trip trap stol, som jeg kan slibe ned og male i den farve jeg ønsker!
Nu har jeg flere steder læst på nettet, at hvis man finder en trip trap stol fra før år 2004, så virker "babykittet" og den der baby sit stol, ikke på...
Men vi har en trip trap stol fra år 2009, og jeg kan vitterligt ikke se forskellen på denne, og på de modeller jeg ser på nettet der er fra før 2004? er der nogen der kan hjælpe mig, og fortælle hvad det er der gør at de ikke er ens. Hvor og hvad er forskellen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

B&J

vi havde fået en gratis der var ældre ind fra 2004 og der kunne den der plastik ting barnet kan side op af og omkirng maven den kunne ikke side der på overhovede vi prøvede og prøvede men det kunne man ikke...

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

vi havde fået en gratis der var ældre ind fra 2004 og der kunne den der plastik ting barnet kan side op af og omkirng maven den kunne ikke side der på overhovede vi prøvede og prøvede men det kunne man ikke...

Nej, der er nemlig også det jeg har hørt, men kan bare ikke se forskellen på en jeg har nu (2009) og en fra 2004 eller før.
Har du evt et billede af jeres, som du ville kunne lægge ind?

Anmeld

10. juni 2012

B&J

Anonym skriver:

Nej, der er nemlig også det jeg har hørt, men kan bare ikke se forskellen på en jeg har nu (2009) og en fra 2004 eller før.

nej for vi gav den gamle væk igen nu har vi den helt nye vi købt en helt ny da vi fandt ud af det ikke kunne passe der til øv også...

men selve dem barnet kan side op af er ikke så tykke på de nye som på de gamle...

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej for vi gav den gamle væk igen nu har vi den helt nye vi købt en helt ny da vi fandt ud af det ikke kunne passe der til øv også...

men selve dem barnet kan side op af er ikke så tykke på de nye som på de gamle...

Så pindende bag på i ryggen, de er smallere på de GAMLE, og det er derfor det der babykit ikke kan sidde på måske?
Jeg må prøve at sammenligne, tak fordi du lige bekræftede mig i at det er sandt nok, at de gamle ikke virker som de nye, for jeg var tæt på at tro at det ikke var sandt, da jeg ikke kunne se forskellen

Var jeres fra meget før år 2004?

Anmeld

10. juni 2012

B&J

Anonym skriver:

Så pindende bag på i ryggen, de er smallere på de GAMLE, og det er derfor det der babykit ikke kan sidde på måske?
Jeg må prøve at sammenligne, tak fordi du lige bekræftede mig i at det er sandt nok, at de gamle ikke virker som de nye, for jeg var tæt på at tro at det ikke var sandt, da jeg ikke kunne se forskellen

Var jeres fra meget før år 2004?

jaa den var rimelig gammel.... de børn der havde den er 11-12 nu.....

men ja jeg troede heller ikke mine ejne øjne jeg troede helt ærligt jeg var dum fordi jeg ikke kunne få den til at passe hihihihi men så spurgte jeg faktisk her inde og det kunne den altså ikke

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaa den var rimelig gammel.... de børn der havde den er 11-12 nu.....

men ja jeg troede heller ikke mine ejne øjne jeg troede helt ærligt jeg var dum fordi jeg ikke kunne få den til at passe hihihihi men så spurgte jeg faktisk her inde og det kunne den altså ikke

Hvorfor skulle de dog også lave den om... Det er altså virkelig skidt!
Jeg vil prøve at se efter om pindene bagpå er smallere.

Anmeld

10. juni 2012

B&J

Anonym skriver:

Hvorfor skulle de dog også lave den om... Det er altså virkelig skidt!
Jeg vil prøve at se efter om pindene bagpå er smallere.

god ide

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

god ide

Tak for hjælpen. Nu har jeg lige fået min mor til at måle sin, som jeg ved er en ældre udgave. Der er rygpindene 1 cm højere end den jeg har fra år 2009.. Så det er ik meget forskel, men sikkert nok det der gør hele udfaldet

Anmeld

10. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Jeg har en trip trap fra '90/92...
Hvad vil du gerne se på den?

Da jeg fik den, var de uden bøjle, så jeg var ude i babysam og spørge hvordan og hvorledes, og fik at vide at da den var fra den årgang skulle jeg have fat i en træbøjle til den, da de nye plastik bøjler og ryglæn ikk passer til.. Tror det er noget med målene:s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.