Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Frederic og Freya skriver: Har det med at gøre hende mundlam.. Det samme var da hun kom på barsels afd sidst på 4 dagen og der havde jeg selv skiftet hende.. stærk og stædig..
Har det med at gøre hende mundlam.. Det samme var da hun kom på barsels afd sidst på 4 dagen og der havde jeg selv skiftet hende..
stærk og stædig..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Shit, jeg havde slet ikke set du havde født Men hvor er hun bare lækker Og sikke et hår
Shit, jeg havde slet ikke set du havde født Men hvor er hun bare lækker Og sikke et hår
det går nok... har ikke været så meget herinde lige efter pks.
og mange tak...
Dorthe1986 skriver: Hold nu op, hvor er hun bare fantastisk og så alt det hår Og så vil jeg lige sige, at det glæder mig at høre, at det går den rigtige vej for jer
Hold nu op, hvor er hun bare fantastisk og så alt det hår Og så vil jeg lige sige, at det glæder mig at høre, at det går den rigtige vej for jer
fik også at vide at det er sjælendt de har så meget hår ved fødsel..
LotusCPH skriver: Kæft hvor er hun lækker med den hårpragt er godt nok vildt det kan stritte så meget Skøønt
Kæft hvor er hun lækker med den hårpragt er godt nok vildt det kan stritte så meget Skøønt
ja hun er dejlig og tak...
så skal du se når hun har været i bad og fået føntørret sit hår..
AalborgPigen skriver: Nej hvor er hun sød! Og sikke et flot hår hun har
Nej hvor er hun sød! Og sikke et flot hår hun har
mange tak..
Mor til Frederic og Freya skriver: ja hun er dejlig og tak... så skal du se når hun har været i bad og fået føntørret sit hår..
Uhhj ka liiige forestille mig det *G* Herligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128