Freya hygger 7 uger + 6 dage gammel - billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Pige2009

Mor til Frederic og Freya skriver:

du er kodet ind på min mobil

Samme her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

Fenja09 skriver:

Sikke en charmetrold, kan godt forstå du ikke kan vælge et enkelt billede

Tak skal du have...

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor skriver:

Du er simpelthen så sej!!!! Jeg håber du tror på dig selv i det her. For det du gør for dig selv og Freya er ikke bare bagateller. ! Bare det at du ammer er jo en fantastisk ting for jer. Og kan heller ikke have været helt nemt i starten... Så du er SEJ!!! Sejere end du sikkert tror!

Der er nogle ting jeg tænker; det kan jeg bare slet ikke finde ud af og det er bare sort snak det jytte siger. Opgaver jeg ikke helt kan finde ud at få løst/taget hul på. Men også opgaver hvor jeg forsvinder ind i mig selv og jytte må hive mig ud fra igen. Samtidig skal jeg lige trække vejret og sige til mig selv at det er okay at have taget på igen. Started jo med at smide over 13 kg på under 14 dage, hvor jeg jo kun havde taget 6 kg på i graviditet og tænkte, det går da fantastisk denne gang med at smide kg.. Men dét og alt det andet oveni gjorde at Freya så ikke fik det hun skulle og gik i stå i vækst. Så der er mange kampe at kæmpe herhjemme.

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Der er nogle ting jeg tænker; det kan jeg bare slet ikke finde ud af og det er bare sort snak det jytte siger. Opgaver jeg ikke helt kan finde ud at få løst/taget hul på. Men også opgaver hvor jeg forsvinder ind i mig selv og jytte må hive mig ud fra igen. Samtidig skal jeg lige trække vejret og sige til mig selv at det er okay at have taget på igen. Started jo med at smide over 13 kg på under 14 dage, hvor jeg jo kun havde taget 6 kg på i graviditet og tænkte, det går da fantastisk denne gang med at smide kg.. Men dét og alt det andet oveni gjorde at Freya så ikke fik det hun skulle og gik i stå i vækst. Så der er mange kampe at kæmpe herhjemme.

Det kan jeg forestille mig. Men det lader til du får god hjælp Og du ER SEJ!

Hvordan er din mand med i det her?

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor skriver:

Det kan jeg forestille mig. Men det lader til du får god hjælp Og du ER SEJ!

Hvordan er din mand med i det her?

Ja, tror jeg har fundet den rigtige hjælp denne gang og hun vil være med hele vejen.

Tak..

Han er med... Han har været med nogle gange, mens hun har været her - men han har nu fået sin egen mandlige terapeut der kommer herud og snakker med ham..

Anmeld

10. juni 2012

NinaNymannMadsen

vi skal bare lige have nogen købt...

Ja det er vildt så meget forskel der kan være...

det bare kikke i matas mener de har små spænder. og ellers måske i kvickly eller føtex og sådan nogen steder.

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Ja, tror jeg har fundet den rigtige hjælp denne gang og hun vil være med hele vejen.

Tak..

Han er med... Han har været med nogle gange, mens hun har været her - men han har nu fået sin egen mandlige terapeut der kommer herud og snakker med ham..

Det er dejligt at høre I får den hjælp I har brug for!

Anmeld

11. juni 2012

NinaNymannMadsen skriver:

det bare kikke i matas mener de har små spænder. og ellers måske i kvickly eller føtex og sådan nogen steder.

Vi skal alligevel ud at handle idag, så mon ikke jeg finder nogle. Ved at kære børn i kolding har små elastikker og spænder, eller rettere ruben der fandt dem - men sagde nej...

Anmeld

11. juni 2012

Nettemor skriver:

Det er dejligt at høre I får den hjælp I har brug for!

Det er også dejligt.. Havde hende selv i badkar igår, så er lidt stolt..

Anmeld

11. juni 2012

NinaNymannMadsen

Vi skal alligevel ud at handle idag, så mon ikke jeg finder nogle. Ved at kære børn i kolding har små elastikker og spænder, eller rettere ruben der fandt dem - men sagde nej...

Så det jo bare kikke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.