Annoncerer du med ferie på Facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

FruK

Jeg kan godt finde på at skrive noget om hvor vi er, men aldrig specifikt hvornår vi tager afsted/kommer hjem.

At min profil er lukket anser jeg ikke for nogen særlig sikkerhed. Jeg har mange venner som jeg ikke kender særlig godt - f.eks. fra parallelklasser i folkeskolen mm. 

Men hverken min mand eller jeg har vores privatadresse på FB og man kan heller ikke finde den på Krak eller lign. -Det er meget bevidst.

Oven i hatten har vi videoovervåget alarm på huset. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Miss Church

Jeg har fået af vide, at hvis man har skrevet på facebook, at man er på ferie og man så har indbrud, dækker forsikringen ikke. Så NEJ jeg skriver det ikke på facebook. 

Anmeld

10. juni 2012

Lullaby

Vi har en kat der er meget social. Derfor bor der nogen her hver gang vi er på ferie

Anmeld

10. juni 2012

Nemesis

Skriver kun vi skal afsted, hvis der ellers er nogen hjemme. ellers reklamerer jeg ikke med det.

Min profil er lukket..og jeg er ret striks med hvem der har adgang til mine info.

Jeg kan godt ligge billeder op af ting vi ser mens vi er afsted..men igen så er det for at vise dem der er hjemme i huset hvad der sker.

Selv hvis vi alle er afsted, har vi nogle der holder øje og kommer og går.

:-) Sisse

Anmeld

10. juni 2012

Kay

nej... det gør jeg ikke... heller ik når vi bare er en overnatning hos mine forældre eller lignende...

jeg har gjort det 1 gang og det var da min mor og mig var i london og kæresten var hjemme...

men ellers gør jeg det ikke... selvom vi bor i et område med massere mennesker der ville opdage hvis der var indbrud

Anmeld

10. juni 2012

Maja_4000

Det er kun mine venner som kan se min profil , så jeg "annoncerer" med det :b
Der kommer ikke nogen i vores hjem mens vi er væk , men vi har en aftale med to i opgangen om at de lige holder lidt øje
Jeg har aldrig haft indbrud .. Har så heller ikke noget der er værd at rende med Haha

Anmeld

10. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ku jeg aldrig finde på, det er jo næsten det samme som at lade være med at låse hovededøren i min verden! Vh stine

Anmeld

10. juni 2012

TeamRocket

Jeg blære mig først når vi er vel hjemme Og har altid familie til at kigge forbi og holde øje da vi har kæledyr der også skal passes.

Anmeld

10. juni 2012

Plysbjørnen

Peanut skriver:

Læs venligst understående inden besvarelse 

Nu det er ved at være sommer, er der mange der tager på ferie. 

Jeg oplever ofte venner og bekender på min Facebook der reklamerer med at de skal på ferie, eller lægger billeder ud fra ferien, mens de er det pågældende sted - her tænker jeg ikke, at man reklamerer med det når man ER kommet hjem 

Hvad gør du? Og hvorfor?

Du skal gerne give 5 svar i alt. Ét svar i hver "kategori".

Vi har altid først lagt billeder ud fra ferien, efter vi er kommet hjem, netop pga. frygt for indbrud. 

Nej nej... For du kan risikere at forsikringen ikke dækker hvis du reklamere på Face at du er på ferie... Fuldstændig tåbeligt...

Anmeld

10. juni 2012

Peanut

Aniteb skriver:

Nej nej... For du kan risikere at forsikringen ikke dækker hvis du reklamere på Face at du er på ferie... Fuldstændig tåbeligt...

Guud ja, det havde jeg da glemt. 

Men nu du siger det, kan jeg da godt huske noget om det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.