Annoncerer du med ferie på Facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Annoncerer du med ferie på facebook?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.470 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Peanut

Læs venligst understående inden besvarelse 

Nu det er ved at være sommer, er der mange der tager på ferie. 

Jeg oplever ofte venner og bekender på min Facebook der reklamerer med at de skal på ferie, eller lægger billeder ud fra ferien, mens de er det pågældende sted - her tænker jeg ikke, at man reklamerer med det når man ER kommet hjem 

Hvad gør du? Og hvorfor?

Du skal gerne give 5 svar i alt. Ét svar i hver "kategori".

Vi har altid først lagt billeder ud fra ferien, efter vi er kommet hjem, netop pga. frygt for indbrud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Ditte-3

jeg skriver om det og likker bilder ind når jeg kommer hjem. vil ik risikere noget mens jeg er væk.

Anmeld

10. juni 2012

jydeinden

Peanut skriver:

Jeg oplever ofte venner og bekender på min Facebook der reklamerer med at de skal på ferie, eller lægger billeder ud fra ferien, mens de er det pågældende sted - her tænker jeg ikke, at man reklamerer med det når man ER kommet hjem 

Hvad gør du? Og hvorfor?

Vi har altid først lagt billeder ud fra ferien, efter vi er kommet hjem, netop pga. frygt for indbrud. 

ville ikke annoncerer med et sted som facebook at jeg skulle på ferie i hvertfald ikke med hvornår jeg tog afsted. Og det ville jeg ikke da det er lige sådan en invitation indbrudstyve søger.

men jeg ville uden tvivl ligge billeder ind når jeg kom hjem, hvis jeg fik taget nogen

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

Peanut skriver:

Hvad gør du? Og hvorfor?

Jeg kan godt finde på at skrive, jeg nu har f.eks. 3 dages ferie, hvis jeg er hjemme, men jeg skriver aldrig, at nu går turen til Mallorca og lign ligesom jeg også har funktionen check in slået fra, da jeg ser det som samme. Risikokategori som annoncering med ferien

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Når jeg skal afsted på ferie, glæder jeg mig som regel så meget at ja hele verden skal vide det. .

Min profil er "lukket" så det kun er mine venner der kan se min status.

Vi har dog også taget vores forholdsregler..

Vi har alarm på huset, aftale med naboer om at de holder øje og hvis det kan lade sig gøre har vi hus passer på også.

Så vi synes vi gør hvad vi kan for at sikre vores hus..

Anmeld

10. juni 2012

wamse

Nej, for jeg er aldrig på ferie

Men jeg skriver da, hvis vi fx skal være væk hele dagen til et eller andet, eller hvis jeg fx tager en tur i byen når jeg har børnefri. Eventuelle tyve kunne lige så godt slå til der, men føler mig da rimelig sikker på, at jeg ikke har tyveknægte på min venneliste

Men det er faktisk noget, som jeg nok vil tænke mere over nu

Anmeld

10. juni 2012

come2

Peanut skriver:

Hvad gør du? Og hvorfor?

Jeg skriver INTET om hvornår vi er væk hjemmefra, fordi vi har haft indbrud en gang.

Anmeld

10. juni 2012

Bak

Peanut skriver:

Hvad gør du? Og hvorfor?

Ups, kom til at stemme før, jeg havde læst dit indlæg, om at man skulle stemme på flere ting

Men jeg kunne heller ikke drømme om at annoncere med, at vi var væk i en periode. Men kunne godt finde på at skrive, når jeg kom hjem, at det var en god tur el.l. Selvom jeg har en lukket profil, har jeg stadig 300+ "venner", så synes måske alligevel det er lidt risikabelt at skrive det ud.... Man ved jo aldrig.

Anmeld

10. juni 2012

tarkoflen

Jeg kunne aldrig drømme om at skrive, hvornår jeg skal på ferie, men kunne sagtens finde på at skrive, at jeg glæder mig til snart at skulle på ferie.

Min profil er lukket, og jeg er ikke venner med nogle, som jeg kunne forestille mig, kunne finde på at udnytte det!

Billeder bliver ikke lagt ind før jeg er kommet hjem

Anmeld

10. juni 2012

Sitrani

Peanut skriver:

Hvad gør du? Og hvorfor?

Jeg har annonceret med at vi skulle i sommerhus engang... Min profil kan KUN ses af dem der er mine venner på FB, så der er ingen uvedkommende der kan læse det.... Så kan ikke se problemet i det, medmindre man har en offentlig profil hvor alle og enhver kan se der... Desuden har jeg ikke min adresse liggende derinde heller, og det kun mine nærmeste der kender min adresse, så kan ikke se hvem der skulle begå indbrud på den  måde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.