Hva ska i lave i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg skal sidde og have ondt af mig selv -  - men sådan er det jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mettefpigen skriver:

Jeg får min dejlige kæreste og søn hjem igen :-) de har været i jylland...

Det lyder dejligt! Vh stine

Anmeld

10. juni 2012

StineW79

rikkeregnbue skriver:

Jeg skal sidde og have ondt af mig selv -  - men sådan er det jo

Det lyder til gengæld ik så rart!! Hvorfor har du ondt af dig selv? Vh stine

Anmeld

10. juni 2012

BellaCiinea

StineW79 skriver:

Uha held og lykke med examen når du når så langt  Vh stine

Mange tak

Anmeld

10. juni 2012

livhemdrup

StineW79 skriver:

Øv lyder træls. Håber det snart går over! Vh stine

Gør jeg os men er nu vant til det. Har fibromyalgi og gik desværre over min krops grænse igår. 

Anmeld

10. juni 2012

Lullaby

Der er lagt det tøj sammen som er vasket hele ugen. Der er sat mad over som skal arbejde hele dagen (Osso Buco). Der er modelleret figurerer til en kage som skal afleveres næste uge. Ugeplan er afleveret og der er planlagt undervisning. Udover det er der ryddet lidt op og set lidt fjernsyn.

Anmeld

10. juni 2012

StineW79

Lullaby skriver:

Der er lagt det tøj sammen som er vasket hele ugen. Der er sat mad over som skal arbejde hele dagen (Osso Buco). Der er modelleret figurerer til en kage som skal afleveres næste uge. Ugeplan er afleveret og der er planlagt undervisning. Udover det er der ryddet lidt op og set lidt fjernsyn.

Du lyder som en ren tornado! Har er også masser af tøj, som ska lægges sammen, så får du lyst ska du være mere end velkommen!! Også ku du jo lige tage kagen med oveni vh stine

Anmeld

10. juni 2012

Lullaby

StineW79 skriver:

Du lyder som en ren tornado! Har er også masser af tøj, som ska lægges sammen, så får du lyst ska du være mere end velkommen!! Også ku du jo lige tage kagen med oveni vh stine

Jeg er også godt brugt nu. Men nu mangler der bare at det hele skal lægges på plads, pigerne skal i bad og have slik, der skal smøres madpakker til i morgen, lægges tøj frem og pakkes tasker. SÅ kan jeg sætte mig ned
Ej så vild er jeg nu heller ikke med at bage. Det er kun når det tager mig

Anmeld

10. juni 2012

Lusi

StineW79 skriver:

Mig og thea er på vej ud til min venindes forældres gård, hvor vi ska kigge på kør og fodre får, spise madpakke og hygge medvin veninde og hendes kærste! Imens bliver min kærste hjemme og gør lidt rent,rydter op og gør lidt klar til når baby kommer om 3 uger!! Han mener det er godt med lidt arbejds ro!! Thea mener at alt til baby lige ska gennem testes...  

Hva med jer?? Vh stine

Har holdt fødselsdag for vores datter, som blev 4 år

Anmeld

10. juni 2012

La´chrissen

Startede dagen tidligt med spor konkurrence med vores schæfer. Det varefe fra kl 8-12. Så var godt våd og kold da vi kom hjem. Så det var rart med et dejligt varmt bad. Så ellers bare hygge med manden min resten af dagen Og nu breder duften af flæskesteg sig i huset. Mmm.
Det lyder ellers til i har haft en dejlig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.