Hva ska i lave i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mig og thea er på vej ud til min venindes forældres gård, hvor vi ska kigge på kør og fodre får, spise madpakke og hygge medvin veninde og hendes kærste! Imens bliver min kærste hjemme og gør lidt rent,rydter op og gør lidt klar til når baby kommer om 3 uger!! Han mener det er godt med lidt arbejds ro!! Thea mener at alt til baby lige ska gennem testes...  

Hva med jer?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

BellaCiinea

StineW79 skriver:

Mig og thea er på vej ud til min venindes forældres gård, hvor vi ska kigge på kør og fodre får, spise madpakke og hygge medvin veninde og hendes kærste! Imens bliver min kærste hjemme og gør lidt rent,rydter op og gør lidt klar til når baby kommer om 3 uger!! Han mener det er godt med lidt arbejds ro!! Thea mener at alt til baby lige ska gennem testes...  

Hva med jer?? Vh stine

Skal ha lavet en powerpoint over min eksamensopgave, som jeg lige er blevet færdig med at skrive.. 

Og så er jeg done og klar til at gå til eksamen i næste uge

Anmeld

10. juni 2012

Mamalou

StineW79 skriver:

Hva med jer?? Vh stine

Det lyder som en rigtig hyggelig dag. Hvor ville jeg gerne, at jeg kunne tage mine unger med på gård besøg

Her skal vi pakke ud efter en uges ferie på Mallorca. Nyder dog roen her mens lillemanden sover. Et tiltrængt behov efter en uges ferie med svigerfamilien - kærligt ment

Vh. Louise 

Anmeld

10. juni 2012

Mettefpigen

Jeg får min dejlige kæreste og søn hjem igen :-) de har været i jylland...

Anmeld

10. juni 2012

Solstrålebørn

Skal ikke det vilde, skal hvert fald have en lille lur, det har været en laaaang nat her... 

Anmeld

10. juni 2012

livhemdrup

Jeg skal ligge på sofa det meste af dagen da jeg har en mega dårlig ryg dag i dag

Anmeld

10. juni 2012

StineW79

IsabellaCiinea skriver:

Skal ha lavet en powerpoint over min eksamensopgave, som jeg lige er blevet færdig med at skrive.. 

Og så er jeg done og klar til at gå til eksamen i næste uge

Uha held og lykke med examen når du når så langt  Vh stine

Anmeld

10. juni 2012

StineW79

Mamalou skriver:

Det lyder som en rigtig hyggelig dag. Hvor ville jeg gerne, at jeg kunne tage mine unger med på gård besøg

Her skal vi pakke ud efter en uges ferie på Mallorca. Nyder dog roen her mens lillemanden sover. Et tiltrængt behov efter en uges ferie med svigerfamilien - kærligt ment

Vh. Louise 

Det er også mega luksus at venindes forælder gider at ha alle venner/ veninder på besøg!! De syntes det er fantastisk vi gide komme og se deres dyr osv. De havde lige fået en lille ny tyre kalv i går, som thea fik lov til at bestemme sku hedde anton. Det syntes hun bare var rigtigt sejt!! 

Nu er vi hjemme igen og her er blevet ryddet fint op mens vi har været væk. Så nu går jeg igang med at sortere i alt thea's gamle baby tøj, så det ka blive vasket og gjort klar til lillesøster! Vh stine

Anmeld

10. juni 2012

StineW79

livhemdrup skriver:

Jeg skal ligge på sofa det meste af dagen da jeg har en mega dårlig ryg dag i dag

Øv lyder træls. Håber det snart går over! Vh stine

Anmeld

10. juni 2012

StineW79

Solstrålebørn skriver:

Skal ikke det vilde, skal hvert fald have en lille lur, det har været en laaaang nat her... 

Uha trænger faktisk også til en lur, men må heller få sorteret thea's game baby tøj, så det ka blive vasket og klart til lillesøster! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.