Utrolig hvad FB går med til at reklamere for

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Masig

Mamalou skriver:

Betaler firmaerne ikke for at reklamere på facebook? 

Tænker at de derfor må have et eller andet budskab med deres reklame? Om det så er svindagtigt eller ej, det er ikke til at vide.

Men jeg har også undret mig over de reklamer, der dukker op på facebook. Jeg er faldet over et link til en hjemmeside med kopi jakker, og som i mine øjne virkede utroværdig. Jeg synes det vidner om, at facebook ikke går op i de firmaer, der betaler for annonncerne på deres side - hvilket jeg synes er kritisabel. 

Vh. Louise

Ja men igen hvis facebook tjener penge på reklamerne, ser de nok lidt gennem fingre med om de er "lovlige" eller ej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

FamilenStorm

Masig skriver:

Jeg kunne ellers godt komme ind og det ligner bare SÅ meget fusk... det ligner sådan en meget forvirrende spilleside eller noget.. igen der står intet om hvad man skal overhovedet, man skal bare udfylde et skema og købe det der kursus... Man er altså godt dum hvis man falder for det synes jeg...

hvilket "link" har du brugt? For kommer bare ind på sådan en defekt side der er rød...

Men ja det virkelig lidt skummelt, står der så mere om på deres side hvad man skal?

Anmeld

10. juni 2012

Mamalou

Masig skriver:

Ja men igen hvis facebook tjener penge på reklamerne, ser de nok lidt gennem fingre med om de er "lovlige" eller ej...

Lige præcis. Så kan man så diskutere hvor etisk korrekt det er fra Facebooks side

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Masig skriver:

`Tænker os at de bare tænker "yes penge i kassen" og egentlig er ligeglad med hvad de reklamere for.. Synes bare det er ærgelig for de sider der så er reelle, da reklamerne hurtig kan blive mistænklig gjort..

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Mamalou skriver:

Lige præcis. Så kan man så diskutere hvor etisk korrekt det er fra Facebooks side

Synes det er uetisk, i sær over for de reelle firmaer, da folk jo vil miste troen på de reklamere, og derved vil de ikke få noget ud af det..

Anmeld

10. juni 2012

Frk.S

Jeg tror FB er ligeglade, hvis de bare får penge for det.

Men ja, det lugter da godt nok langt væk det der. Ingenting står der om hvad det er man skal. Men man kan tjene en masse penge. Ja, flot!

Kommentarene er da klart nogle de selv har formuleret - de er alt for ens. Og da der endelig er en der kommer med et lille "men" så er det bare, at man skal kunne bruge en computer.

Måske jeg også er mistroisk, men jeg falder i hvert fald ikke for den.

Anmeld

10. juni 2012

Mamalou

FamilenStorm skriver:

Synes det er uetisk, i sær over for de reelle firmaer, da folk jo vil miste troen på de reklamere, og derved vil de ikke få noget ud af det..

Helt enig. Jeg klikker ikke på de reklamer, der er på facebook fordi jeg finder dem utroværdige. Facebook burde sætte højere krav, for jeg tænker at det ikke må være et problem for dem at sælge reklamepladser til troværdige firmaer. 

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Mamalou skriver:

Helt enig. Jeg klikker ikke på de reklamer, der er på facebook fordi jeg finder dem utroværdige. Facebook burde sætte højere krav, for jeg tænker at det ikke må være et problem for dem at sælge reklamepladser til troværdige firmaer. 

Lige præcis.. Det er jo reklamer som kommer langt ud blandt folk, så der burde være lidt større krav om hvem der kan få lov at annoncere på fb..

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Frk.S skriver:

Jeg tror FB er ligeglade, hvis de bare får penge for det.

Men ja, det lugter da godt nok langt væk det der. Ingenting står der om hvad det er man skal. Men man kan tjene en masse penge. Ja, flot!

Kommentarene er da klart nogle de selv har formuleret - de er alt for ens. Og da der endelig er en der kommer med et lille "men" så er det bare, at man skal kunne bruge en computer.

Måske jeg også er mistroisk, men jeg falder i hvert fald ikke for den.

Ja det virker lidt for mystisk det hele... og ja kommentarene er skrammende ens... Og hvis det var reelt ville der nok stå mere om hvad man skulle...

Anmeld

10. juni 2012

Masig

FamilenStorm skriver:

hvilket "link" har du brugt? For kommer bare ind på sådan en defekt side der er rød...

Men ja det virkelig lidt skummelt, står der så mere om på deres side hvad man skal?

Jamen det aller første link i teksten, det henviser til deres side på min com i hvert fald, og nej der står stadig intet om hvad man skal, bare at man kan tjene penge og skal købe det der kursus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.