Utrolig hvad FB går med til at reklamere for

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.813 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

FamilenStorm

Så lige en reklame inde på FB hvor der står HJÆP SØGES - tjen 2071kr/itimen

Klikker selvfølgelig på linket da jeg jo lige bliver lidt nysgerrig.. Linket går videre til dette link

http://danmarksundhedsnyheders.com/finans/jobrappo rt/index.php?t202id=6509&t202kw=a1

Kan godt ske jeg er en smule skeptisk anlagt, men kan simpelthen ikke få mig selv til at tro på det.. Og noget andet er kan jeg slet ikke forstå at FB er så "pengeliderlige" at de reklamere for sådan noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Masig

FamilenStorm skriver:

Så lige en reklame inde på FB hvor der står HJÆP SØGES - tjen 2071kr/itimen

Klikker selvfølgelig på linket da jeg jo lige bliver lidt nysgerrig.. Linket går videre til dette link

http://danmarksundhedsnyheders.com/finans/jobrappo rt/index.php?t202id=6509&t202kw=a1

Kan godt ske jeg er en smule skeptisk anlagt, men kan simpelthen ikke få mig selv til at tro på det.. Og noget andet er kan jeg slet ikke forstå at FB er så "pengeliderlige" at de reklamere for sådan noget...

Altså nu har jeg kun lige skimtet artiklen, men som jeg kan se det står der intet om hvad man rent faktisk skal... Man tjener bare en masse penge, men man skal ikke sælge noget... Arh, den er altså for langt ude... Jeg tror det er svindel, men ja jeg er også mega skeptisk med sådan nogle ting, men man kan da se det er ren reklame fra de der career kit... Havde det været en "rigtig" artikel, havde de vel sagt hvad man skulle lave.. Man kan altså ikke tjene 46.000 ved ikke at lave noget....

Ja jeg er skeptisk, men jeg tror ikke på det...

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Masig skriver:

Altså nu har jeg kun lige skimtet artiklen, men som jeg kan se det står der intet om hvad man rent faktisk skal... Man tjener bare en masse penge, men man skal ikke sælge noget... Arh, den er altså for langt ude... Jeg tror det er svindel, men ja jeg er også mega skeptisk med sådan nogle ting, men man kan da se det er ren reklame fra de der career kit... Havde det været en "rigtig" artikel, havde de vel sagt hvad man skulle lave.. Man kan altså ikke tjene 46.000 ved ikke at lave noget....

Ja jeg er skeptisk, men jeg tror ikke på det...

Nemlig ja, der står ingen ting om hvad man skal.. Synes også det lugter langt væk..

Og de kommentar der er nedest på siden lugter også langt væk af at det det er fake..

Synes bare det er vildt at FB går med til at reklamere for sådan noget...

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Hehe jeg tror heller ikke det mindste på det.. Hvis man læser kommentarene er de MEGET ens. Jeg prøvede lige om man kunne kommentere men det kan man ikke. Der står det bliver sendt til godkendelse men kommentarfeltet bliver ikke nulstillet eller noget...

Anmeld

10. juni 2012

Masig

FamilenStorm skriver:

Nemlig ja, der står ingen ting om hvad man skal.. Synes også det lugter langt væk..

Og de kommentar der er nedest på siden lugter også langt væk af at det det er fake..

Synes bare det er vildt at FB går med til at reklamere for sådan noget...

Ja men jeg tror ikke facebook går så meget op i det.. Firmaerne går jo selv ind og laver de der annoncer, og tror altså ikke facebook går dem alle sammen slavisk igennem...

Og ja de der kommentarer der, det er da også tydeligt det er noget de selv har lavet... De er sjovt nok meget ens alle sammen, og ikke én har noget negativt at sige om noget som helst... Det er virkelig urealistisk... Især hvis det skulle forestille sig at være en reel artikel, så ville der også være nogle der havde dårlige oplevelser med det...

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Nettemor skriver:

Hehe jeg tror heller ikke det mindste på det.. Hvis man læser kommentarene er de MEGET ens. Jeg prøvede lige om man kunne kommentere men det kan man ikke. Der står det bliver sendt til godkendelse men kommentarfeltet bliver ikke nulstillet eller noget...

Ja det er de nemlig... 2 af dem er endda næsten helt identiske...

Prøvede at trykke på linket til online career kit, men det virker ikke mere, så mon ikke det os er blevet stoppet..

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Masig skriver:

Ja men jeg tror ikke facebook går så meget op i det.. Firmaerne går jo selv ind og laver de der annoncer, og tror altså ikke facebook går dem alle sammen slavisk igennem...

Og ja de der kommentarer der, det er da også tydeligt det er noget de selv har lavet... De er sjovt nok meget ens alle sammen, og ikke én har noget negativt at sige om noget som helst... Det er virkelig urealistisk... Især hvis det skulle forestille sig at være en reel artikel, så ville der også være nogle der havde dårlige oplevelser med det...

Ja men skulle jo mene at der ville være 1 negativ kommentar..

Ja det er selvfølgelig rigtig... Blev bare så forbavset over at de reklameret for sådan noget fusk..

Anmeld

10. juni 2012

Masig

FamilenStorm skriver:

Ja det er de nemlig... 2 af dem er endda næsten helt identiske...

Prøvede at trykke på linket til online career kit, men det virker ikke mere, så mon ikke det os er blevet stoppet..

Jeg kunne ellers godt komme ind og det ligner bare SÅ meget fusk... det ligner sådan en meget forvirrende spilleside eller noget.. igen der står intet om hvad man skal overhovedet, man skal bare udfylde et skema og købe det der kursus... Man er altså godt dum hvis man falder for det synes jeg...

Anmeld

10. juni 2012

Mamalou

Betaler firmaerne ikke for at reklamere på facebook? 

Tænker at de derfor må have et eller andet budskab med deres reklame? Om det så er svindagtigt eller ej, det er ikke til at vide.

Men jeg har også undret mig over de reklamer, der dukker op på facebook. Jeg er faldet over et link til en hjemmeside med kopi jakker, og som i mine øjne virkede utroværdig. Jeg synes det vidner om, at facebook ikke går op i de firmaer, der betaler for annonncerne på deres side - hvilket jeg synes er kritisabel. 

Vh. Louise

Anmeld

10. juni 2012

Masig

FamilenStorm skriver:

Ja men skulle jo mene at der ville være 1 negativ kommentar..

Ja det er selvfølgelig rigtig... Blev bare så forbavset over at de reklameret for sådan noget fusk..

Det kan jo også tænkes at facebook ikke har opdaget det endnu.. de har nok rimelig mange ting at holde styr på hver dag.. kan være de opdaget det og sletter det senere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.