Hvad kunne jeres børn som 6 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Gittemor09

Solstrålebørn skriver:

Det er salgsannoncer der må oppes 1 gang i ugen... 

jeg har da fået skideballer op til flere gange fordi jeg har oppet.... og det var heller ikke salgsannoncer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

twinny

Vores drengene kunne trille fra mave til ryg og møve sig baglæns og rundt i en cirkel. De gad ikk rigtig noget mad, men det kom efter 14 dage.  De er ikk de hurtigste babyer. Men det kommer...

Anmeld

10. juni 2012

modesty

Min dreng kunne trille begge veje, kunne så småt komme op på alle fire, sidde selv hvis han havde noget at holde fast i eller kunne støtte med hænderne på gulvet, møve sig baglæns og rundt i en cirkel. Kunne "snakke" meget med mange pludrelyde. Drikke af sutteflaske selv. Tygge bløde ting.

Han er knap 8 mdr. nu og kan kun kravle et par skridt inden han ryger ned på maven og møver sig fremad. Men han kommer vidt omkring på den måde.  

Han er lige begyndt at rejse sig fra alle fire hvor han står med helt strakte ben og støtter med hænderne på gulvet. Så jeg tænker om han måske begynder at gå inden han sådan rigtigt kommer til at kravle.

Anmeld

10. juni 2012

Solstrålebørn

Gittemor09 skriver:

jeg har da fået skideballer op til flere gange fordi jeg har oppet.... og det var heller ikke salgsannoncer...

Hvem har du fået skideballer af? 

Anmeld

10. juni 2012

Gittemor09

Solstrålebørn skriver:

Hvem har du fået skideballer af? 

åhh det kan jeg slet ikke huske... det er så lang tid siden....

Anmeld

10. juni 2012

Solstrålebørn

Gittemor09 skriver:

åhh det kan jeg slet ikke huske... det er så lang tid siden....

Okey... Så vidt jeg ved er det kun salgsannoncer....  Hvis det også gælder almindelig debatter, så er det en regel der lige er kommet... Men det tror jeg ikke.. 

Anmeld

10. juni 2012

Mother-love

Isabella kunne sidde selv som det eneste.

Anmeld

10. juni 2012

Gittemor09

Solstrålebørn skriver:

Okey... Så vidt jeg ved er det kun salgsannoncer....  Hvis det også gælder almindelig debatter, så er det en regel der lige er kommet... Men det tror jeg ikke.. 

ja, jeg troede nemlig også kun det var salgannoncer...

men kan være det har været nogle der har været lige så "uvidende" som mig omkring det der kommenterede...

Anmeld

10. juni 2012

Solstrålebørn

Gittemor09 skriver:

ja, jeg troede nemlig også kun det var salgannoncer...

men kan være det har været nogle der har været lige så "uvidende" som mig omkring det der kommenterede...

Det er også kun salgsannoncer der må oppes 1 gang i ugen... 

Forstår ikke hvorfor du skulle have en skideballe over at oppe en almindelig tråd.. 

Anmeld

10. juni 2012

Gittemor09

Solstrålebørn skriver:

Det er også kun salgsannoncer der må oppes 1 gang i ugen... 

Forstår ikke hvorfor du skulle have en skideballe over at oppe en almindelig tråd.. 

næææh heller ikke mig men skidt pyt... nu er jeg da også blevet klogere i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.