Hvad kunne jeres børn som 6 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Anonym trådstarter

Hvad kunne de som 6 måneder ca? af alle tingene? kravle, sidde op selv osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Anonym trådstarter

op 

Anmeld

9. juni 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

op 

man må kun oppe en gang om ugen...

men min datter kunne sidde, kravle, og begyndte at sidde og småspise nogle ting selv...

Anmeld

9. juni 2012

anynom

Børn er så forskellige i den alder!
Min pige kan vende sig fra ryg til mave og tilbage igen, hun kan sidde med støtte fra os, hun kan nå sine tæer og er rigtig dygtig til at spise agurk
Kravle kan hun ikke endnu, det kommer nok engang og det samme med at sidde selv - det har hun slet ikke balance til.

Anmeld

10. juni 2012

Københavnermor

Det kan jeg fortælle dig om en uge, når hun fylder 6 måneder..

Lige nu kan hun: drikke selv af tudekop, sidde selv - kun hvis hun har fat i sine fødder eller noget andet , Trille rundt - begge veje, møve sig rundt i en cirkel på gulvet, bakke en anelse, sige: dada og diverse andre pludrelyde og selvfølgelig er hun topprofessionel til at smelte mit hjerte..

Anmeld

10. juni 2012

Wimmie

Nu som Moar skriver:

Det kan jeg fortælle dig om en uge, når hun fylder 6 måneder..

Lige nu kan hun: drikke selv af tudekop, sidde selv - kun hvis hun har fat i sine fødder eller noget andet , Trille rundt - begge veje, møve sig rundt i en cirkel på gulvet, bakke en anelse, sige: dada og diverse andre pludrelyde og selvfølgelig er hun topprofessionel til at smelte mit hjerte..

Kan se vi fødte samme dag 

Til TS:

Min kan ikke så meget endnu, hun triller ikke, men hun kan sidde med støtte, hun kan skubbe sig baglæns når hun ligger på ryggen, hun pludrer, griner, fanger fødder og så vil hun rigtig gerne stå op hele tiden...er bange for at hun lærer at gå før hun lærer at kravle 

Og så har hun fået 2 tænder 

Anmeld

10. juni 2012

Sara.

Anonym skriver:

Nor kunne kravle, sidde selv, stå ved borde osv. drikke selv (ikke altid det gik lige godt) sige en masse babysprog - da da osv... dog ingen ord af betydning). Grine en masse. Holde legetøj, fødder...

Anmeld

10. juni 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Min datter kunne kravle, vende sig , sidde selv, drikke af kop. Hun var så småt begyndt at stille sig op af ting og kravle over os når vi lå på gulvet og legede med hende  

Anmeld

10. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

min dreng kunne sidde selv og mave sig frem (så ikke rigtig kravle).

Anmeld

10. juni 2012

Solstrålebørn

Gittemor09 skriver:

man må kun oppe en gang om ugen...

men min datter kunne sidde, kravle, og begyndte at sidde og småspise nogle ting selv...

Det er salgsannoncer der må oppes 1 gang i ugen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.