Går fugleedderkoppen fri ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

AnnaK89

Laulund87 skriver:

Ved virkelig heller ikke hvorfor jeg turde. Jeg fik bare besked på at gøre det og det gjorde jeg

Det kan ikke lade sig gøre at have barnevogn med ind. Der er mange snoede veje derinde. Men de har klapvogne man kan låne gratis og man kan selv tage en med derind Hvis man har baby med kan man sætte lift eller autostol på deres klapvogne.

Det er et dejligt sted, men det er et minus at barnevogn er umuligt at komme omkring med.

Ringede derind idag for at høre om barnevognen, da Lærke jo er handicappet og vi måtte gerne i vores tilfælde, da hun simpelthen ikke kan holde til at sidde op så længe.

Ville bare høre hvor besværligt det egentlig var med den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Laulund87

AnnaKJ skriver:

Ringede derind idag for at høre om barnevognen, da Lærke jo er handicappet og vi måtte gerne i vores tilfælde, da hun simpelthen ikke kan holde til at sidde op så længe.

Ville bare høre hvor besværligt det egentlig var med den?

Ja det er okså ok at have den med, men jeg synes det er umuligt at komme omkring ordentligt I skal nok i hvert fald være klar over at der er steder hvor i ikke kan komme til. F.eks små stier og op af trapper (kan man jo heller ikke med klapvognen). Men måske i kan tage hende på armen hvis i lige vil se noget hvor barnevognen kan komme med

Anmeld

9. juni 2012

AnnaK89

Laulund87 skriver:

Ja det er okså ok at have den med, men jeg synes det er umuligt at komme omkring ordentligt I skal nok i hvert fald være klar over at der er steder hvor i ikke kan komme til. F.eks små stier og op af trapper (kan man jo heller ikke med klapvognen). Men måske i kan tage hende på armen hvis i lige vil se noget hvor barnevognen kan komme med

Ja jeg kan da godt løfte lidt på hende hvis det nu skulle være

Ej nu sidder jeg helt og overvejer om jeg skal vælge hendes klapvogn i stedet for - synes bare det er synd hvis hun bliver helt træt af at sidde op. Vi har jo også en time hver vej i bilen, hvor hun skal sidde i autostolen 

Anmeld

9. juni 2012

Laulund87

AnnaKJ skriver:

Ja jeg kan da godt løfte lidt på hende hvis det nu skulle være

Ej nu sidder jeg helt og overvejer om jeg skal vælge hendes klapvogn i stedet for - synes bare det er synd hvis hun bliver helt træt af at sidde op. Vi har jo også en time hver vej i bilen, hvor hun skal sidde i autostolen 

Kan godt se dilemmaet.. Jeg tror jeg ville vælge barnevognen lige i jeres tilfælde og så løfte hende hvis det er

Anmeld

9. juni 2012

AnnaK89

Laulund87 skriver:

Kan godt se dilemmaet.. Jeg tror jeg ville vælge barnevognen lige i jeres tilfælde og så løfte hende hvis det er

Ja - men har lige været ved at undersøge vores klapvogn (også beregnet til handicappet) og den kan faktisk ligges et godt stykke ned og så er den på svinghjul - måske den alligevel er bedre?

Anmeld

9. juni 2012

Laulund87

AnnaKJ skriver:

Ja - men har lige været ved at undersøge vores klapvogn (også beregnet til handicappet) og den kan faktisk ligges et godt stykke ned og så er den på svinghjul - måske den alligevel er bedre?

Ja det tror jeg faktisk vil være bedre

Anmeld

9. juni 2012

Plysbjørnen

AnnaKJ skriver:

Det tror jeg måske var en bedre idé

Anmeld

10. juni 2012

Kay

Laulund87 skriver:

Ja den er inde i et lille akvarielignende halløj

oki

Anmeld

10. juni 2012

Kay

Rinepigen skriver:

Edderkoppen er gemt væk i kraniegrotten hvor man selv skal stikke hovedet op i en kuppel for at se og i øvrigt så er kranie grotten valggrit om man vil gå ind derinde er der bla også fritflyvende flagermus og frie kakkelakker  

Ellers er der frie slanger i slangetemplet som også er valgfrit om man vil ind  

sejt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.