Går fugleedderkoppen fri ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
28 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

AnnaK89

.. i Randers Regnskov?
Og hvad er der af andre totalt væmmelige dyr, som man gerne vil holde sig fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Kay

ved det ik... for har aldrig været der... men hvis den gør så kommer jeg der heller aldrig..

Anmeld

9. juni 2012

AnnaK89

Kay skriver:

ved det ik... for har aldrig været der... men hvis den gør så kommer jeg der heller aldrig..

Lærke og jeg skal afsted snart (inden baby kommer) og den fugleedderkop skræmmer livet af mig 

Anmeld

9. juni 2012

Humanincubator

Nej fugleedderkopperne går ikke fri. Og man kan selv vælge om man vil gå ind til slangerne

Anmeld

9. juni 2012

Laulund87

Hehe nej bare rolig den går ikke fri

Bor i Randers så har været der tit De er kun harmløse fugle, silkeaber osv der ikke er så farlige der går frit

Anmeld

9. juni 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Lærke og jeg skal afsted snart (inden baby kommer) og den fugleedderkop skræmmer livet af mig 

det kan jeg godt forstå...

Anmeld

9. juni 2012

Plysbjørnen

AnnaKJ skriver:

Nej det gør den så vidt jeg husker ikke. alt hvad der hedder gifte dyr går ikke frit omkring.... Det er kanon fed oplevelse... Men kanon hårdt hvis man er meget gravid... taler af erfaring...

Anmeld

9. juni 2012

Kay

Laulund87 skriver:

Hehe nej bare rolig den går ikke fri

Bor i Randers så har været der tit De er kun harmløse fugle, silkeaber osv der ikke er så farlige der går frit

ok... så edderkoppen har sit eget "sted" væk fra det andet så man ik lige kommer til at komme i nærheden hvis man ik vil??

Anmeld

9. juni 2012

Laulund87

Kay skriver:

ok... så edderkoppen har sit eget "sted" væk fra det andet så man ik lige kommer til at komme i nærheden hvis man ik vil??

Ja den er inde i et lille akvarielignende halløj

Anmeld

9. juni 2012

AnonymMor

Kay skriver:

Edderkoppen er gemt væk i kraniegrotten hvor man selv skal stikke hovedet op i en kuppel for at se og i øvrigt så er kranie grotten valggrit om man vil gå ind derinde er der bla også fritflyvende flagermus og frie kakkelakker  

Ellers er der frie slanger i slangetemplet som også er valgfrit om man vil ind  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.