Av - hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

JonTri

En lungebetændelse giver altid feber, men har man f.eks 38, er det jo ik sikkert man lige opdager det. Ssf giver vist smerter ved brystbenet, men alt er vel relativt...

Du må hellere smutte til egen læge.

Men en graviditet, kan være virkelig slem ved immunforsvaret... Jeg har været forkølet siden marts!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Muffinmus

det kan jo være flere ting, så hop til lægen med dig.

Måske lungebetændelse, måske overanstrengelse af bestemte muskler grundet din kropsholdning eller måske en nerve der der er i klemme i ryggen, f.eks ved rygsøjlen. Det kan give smerter i ryg ved skulderblade, tit går det ud med den ene side og ondt i brystkassen, eller det føles sådan. Jeg havde det engang, og det skulle knækkes på plads ved en kiropraktor. Hedder facetledssyndrom, google evt og se om det passer med beskrivelsen, hvis ikke så kan det godt bare være en lungebetændelse eller pga hosten.

Anmeld

12. juni 2012

signe.

Michael healer skriver:

Nej det tror jeg gerne , men dine børn har det godt i dag ikke ?

Jo det har de. Den ældste som var mest for tidlig født, har komplikationer i lungerne og er meget lille af sin alder(2 år, 9 kg og 81 cm) men ellers frisk og glad.. er dog meget sensitiv overfor store mængder folk, eller hvis der er sket for meget på en dag.

Den  mindste har slet ingen komplikationer, og er en stor gut på 10 mdr, 9 kg og ca 78 cm

Anmeld

12. juni 2012

hekran

AnnaKJ skriver:

Av av av!
Har så store smerter i ryggen - oppe ved mine skulderblade! Det gør ondt når jeg trækker vejret - både bagpå og foran på brystkassen. Hoster en del, nogle gange med slim. Har hovedpine.
Har ikke feber.
Smerter er opstået meget pludseligt. Kan ikke engang ligge på siden uden at føle stor smerte

Er det er stikkende smerte eller hvordan ville du beskrive det?

Jeg har prøvet noget lignende, hvor det var problemer med nerver, der lå i klemme, som forårsagede vanvittige stikkende, jagende, strålende smerter.

Mit råd: læge og fysioterapeut, der kan vride dig på plads.

Det gør nemlig så vitterligt ondt! Har prøvet under to af mine graviditeter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.