Av - hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.860 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

AnnaK89

Av av av!
Har så store smerter i ryggen - oppe ved mine skulderblade! Det gør ondt når jeg trækker vejret - både bagpå og foran på brystkassen. Hoster en del, nogle gange med slim. Har hovedpine.
Har ikke feber.
Smerter er opstået meget pludseligt. Kan ikke engang ligge på siden uden at føle stor smerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

pemiro

AnnaKJ skriver:

Av av av!
Har så store smerter i ryggen - oppe ved mine skulderblade! Det gør ondt når jeg trækker vejret - både bagpå og foran på brystkassen. Hoster en del, nogle gange med slim. Har hovedpine.
Har ikke feber.
Smerter er opstået meget pludseligt. Kan ikke engang ligge på siden uden at føle stor smerte

Jeg har ingen ide men tænker jeg ville ringe til vagtlægen hvis jeg var dig, for det lyder bestemt ikke rart.

God bedring

Anmeld

9. juni 2012

Noahmor

AnnaKJ skriver:

Av av av!
Har ikke feber.

Tror du skal have lyttet på dine lunger. Sådan havde jeg det, da jeg havde lungebetændelse. 

God bedring! 

Anmeld

9. juni 2012

AnnaK89

pemiro skriver:

Jeg har ingen ide men tænker jeg ville ringe til vagtlægen hvis jeg var dig, for det lyder bestemt ikke rart.

God bedring

Kunne godt være jeg skulle det - men manden er ikke hjemme lige nu og jeg er alene med Lærke.

Anmeld

9. juni 2012

AnnaK89

Noahmor skriver:

Tror du skal have lyttet på dine lunger. Sådan havde jeg det, da jeg havde lungebetændelse. 

God bedring! 

Men jeg har ikke feber? Så kan det vel ikke være lungevetændelse?

Anmeld

9. juni 2012

Nettemor

Kan det ikke være en muskel infilitration (staves???) Der sidder en der omkring skulderbladene som bare er modbydelig! Når jeg har problemer med den kan det føles som om det er svært at trække vejret Mega ubehageligt

Anmeld

9. juni 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Kan det ikke være en muskel infilitration (staves???) Der sidder en der omkring skulderbladene som bare er modbydelig! Når jeg har problemer med den kan det føles som om det er svært at trække vejret Mega ubehageligt

Det føles ikke som om det er svært at trække vejret - det gør bare utrolig ondt
Aner ikke om det er sådan noget - kan det opstå meget pludseligt?

Anmeld

9. juni 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Det føles ikke som om det er svært at trække vejret - det gør bare utrolig ondt
Aner ikke om det er sådan noget - kan det opstå meget pludseligt?

Ja jeg har oplevet at jeg et øjeblik ikke havde problemer og næste øjeblik gjorde det ondt. Det var jo være hvis du har lavet et vrid eller sådan noget.. Løftet meget på Lærke eller mange andre ting.. Men når din mand kommer hjem så prøv at få ham til at trykke let på din ryg omkring skulderbladene.. Bliver det voldsom værre når han trykker meget let så tror jeg det er det. .Ellers syns jeg også du skal kontakte lægen.. Du har jo ikke tid til at gå og være dårlig. Du skal jo snart til at føde en lille bebs

Anmeld

9. juni 2012

Noahmor

AnnaKJ skriver:

Men jeg har ikke feber? Så kan det vel ikke være lungevetændelse?

Jo, det kan det vist godt. Men spørg da vagtlægen. 

Anmeld

9. juni 2012

onlyme

AnnaKJ skriver:

Av av av!
Har ikke feber.

lyder lidt som kramper i spiserøret,..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.