Desperate Housewives-stjerne er død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Pablo C

ekebiv skriver:

Øv, det havde jeg ikke lyst til at vide, måske du skulle gøre opmærksom på at det er i serien der er en der dør, troede det var i virkeligheden så nu har jeg fået øv Info jeg hellere selv ville se :-)

Ekibiv, Hun er død i virkelighed.

Men i artiklen fortæller de også lidt om hvad der sker i sidste afsnit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

quity

Desperate Housewives skriver:

En spoiler er at der på artiklen bliver fortalt lidt om hvad der sker i sidste afsnit.

Takker. Men det er da lidt ligegyldig om man får at vide om hun dør i serien, det er da virkeligheden der er vigtigst. Samt hun har da ik været en af hovedpersonerne og vi får da ik noget at vide om dødaårsagen i serien

Anmeld

9. juni 2012

Zicla

Jeg hørte det godt igår:-( Dumme kræft 

Hun var virkelig den jeg kunne lide i serien... Hun var endda på samme alder som min mormor da hun døde... Øv øv

hvil i fred....

Anmeld

9. juni 2012

ekebiv

Muhmi skriver:

Hun er død i virkeligheden...

Jep, jeg var aaaaaaalt for hurtig, UNDSKYLD!!! Turde ikke læse linket for jeg ville ikke have info om serien før jeg selv ser den men klikkede derind alligevel. Undskylder endnu engang :-)

Anmeld

9. juni 2012

Muhmi

ekebiv skriver:

Jep, jeg var aaaaaaalt for hurtig, UNDSKYLD!!! Turde ikke læse linket for jeg ville ikke have info om serien før jeg selv ser den men klikkede derind alligevel. Undskylder endnu engang :-)

Det skal du ikke undskylde... Jeg ville bare fortælle dig at det ikke kun er i serien at hun er død, desværre...

Anmeld

9. juni 2012

Becks

Er det din blog?

Der står derinde sæson 1 er udgivet, hvor ser man den inde på bloggen?

Anmeld

9. juni 2012

Pablo C

Becks skriver:

Er det din blog?

Der står derinde sæson 1 er udgivet, hvor ser man den inde på bloggen?

Ja det er min.

På højreside, under indhold står der Desperate Housewives sæson 1 tryk der så kommer du ind hvor alle episode er

Anmeld

9. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det er da en gammel nyhed - det stod i aviserne sidste weekend. Hun døde sidste fredag. 

Anmeld

9. juni 2012

Pablo C

Mor og meget mere skriver:

Det er da en gammel nyhed - det stod i aviserne sidste weekend. Hun døde sidste fredag. 

Som du kan se, er det ikke alle der ved det

Ikke alle læser avisen..

Fortsat god dag.

Anmeld

9. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Desperate Housewives skriver:

Som du kan se, er det ikke alle der ved det

Ikke alle læser avisen..

Fortsat god dag.

Det har du selvfølgelig ret i. Vi sørgede sidste weekend - og da jeg så dinoverskrift, blev jeg lige bange for, at endnu en stjerne derfra var død. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.