Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der er desværre dårligt nyt til seerne.
Desperate Housewives-stjerne er død
NB: Artiklen indholder en SPOILER.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er desværre dårligt nyt til seerne. Desperate Housewives-stjerne er død
Åh nej!!!
Jeg er SÅ vild med hendes karaktér i DH.... Ææææv...
Hvil i fred Kathryn
Måske du lige skulle skrive at der er en SPOILER i den artikel du har linket til
Der står hvad der sker i aller sidste afsnit, det er ikke så fedt at læse når man gerne selv vil se det når tiden kommer.
sne190810 skriver: Måske du lige skulle skrive at der er en SPOILER i den artikel du har linket til Der står hvad der sker i aller sidste afsnit, det er ikke så fedt at læse når man gerne selv vil se det når tiden kommer.
Tak for at havde gjord mig opmærksom på det.
Det fremgår nu i emnet.
Det må du undskyld.
Må jeg spørge lidt dumt? Men hvad er en spoiler????
quity skriver: Må jeg spørge lidt dumt? Men hvad er en spoiler????
Spoiler
En spoiler er at der på artiklen bliver fortalt lidt om hvad der sker i sidste afsnit.
Øv, det havde jeg ikke lyst til at vide, måske du skulle gøre opmærksom på at det er i serien der er en der dør, troede det var i virkeligheden så nu har jeg fået øv Info jeg hellere selv ville se :-)
Hun er død i virkeligheden...
ekebiv skriver: Øv, det havde jeg ikke lyst til at vide, måske du skulle gøre opmærksom på at det er i serien der er en der dør, troede det var i virkeligheden så nu har jeg fået øv Info jeg hellere selv ville se :-)
Som jeg har forstået er det både i virkeligheden og i serien at hun er død
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128