H J Æ L P - æl test / graviditetstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

Har lige prøvet igen - er æl testen ikke positiv nu?

den ser ud til at være posetiv... ellers så er den i morgen... så bare se at komme igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Muhmi

Kay skriver:

den ser ud til at være posetiv... ellers så er den i morgen... så bare se at komme igang

Det var da bare den fedeste smiley!! Hahahah

Til ts... Bare igang med humperiet

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for hjælpen allesammen

Det bliver desværre nok ikke denne gang, da vores barn har været ramt af sygdom, så der har desværre ikke været tid til det helt vilde lagengymnastik

Anmeld

11. juni 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Har lige prøvet igen - er æl testen ikke positiv nu?

Æl testen er positiv, men g-testen ser negativ ud herfra

Anmeld

11. juni 2012

Camilla <3

Jeg kan altså godt ane en MEGET SVAG streg på G-testen .. Men om det er en skyggestreg, skal jeg ikke kunne sige

Anmeld

11. juni 2012

Becks

Anonym skriver:

Hej dejlige damer...

Jeg er virkelig forvirret, så håber virkelig I kan hjælpe mig...

Skulle have haft æl i torsdags, MEN - har testet siden mandag og er ikke i nærheden af, at have haft en positiv æl test... Her er testene fra de sidste par dage, de første fra mandag til onsdag kan man nærmest ingen streg se på, så de er ikke med...

Tog så en graviditetstest i går, selvom jeg havde min mens for 14 dage siden, og der synes jeg, at jeg kan ane en svag streg, men burde den ikke være mere positiv, hvis jeg er 6 uger henne?

Åhh, jeg er forvirret - please er der ikke nogen, som kan hjælpe?

Du ville da heller ikke være 6 uger henne hvis det kun er 14 dage siden du havde din mens? Så er du 2 uger henne..

Men nogen gnage kan man godt teste positivt på en graviditetstest når man har æl

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Du ville da heller ikke være 6 uger henne hvis det kun er 14 dage siden du havde din mens? Så er du 2 uger henne..

Men nogen gnage kan man godt teste positivt på en graviditetstest når man har æl

Så er det måske det

Men undrede mig over de æl-teste bare ikke blev positive, så derfor tænkte jeg, om jeg kunne være gravid (der er jo nogle som bløder under graviditeten) - og det jeg mente med 6 uger henne

Men sikke en jungle altså - suuuuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.