H J Æ L P - æl test / graviditetstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.747 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej dejlige damer...

Jeg er virkelig forvirret, så håber virkelig I kan hjælpe mig...

Skulle have haft æl i torsdags, MEN - har testet siden mandag og er ikke i nærheden af, at have haft en positiv æl test... Her er testene fra de sidste par dage, de første fra mandag til onsdag kan man nærmest ingen streg se på, så de er ikke med...

Tog så en graviditetstest i går, selvom jeg havde min mens for 14 dage siden, og der synes jeg, at jeg kan ane en svag streg, men burde den ikke være mere positiv, hvis jeg er 6 uger henne?

Åhh, jeg er forvirret - please er der ikke nogen, som kan hjælpe?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

MorDk

Jeg er ked af at sige det, men jeg sys den ser negativ ud! Prøv at tage en test igen når du forventer menses. Jeg krydser fingre for dig!

Anmeld

9. juni 2012

Mariajny

Anonym skriver:

Hej dejlige damer...

Jeg er virkelig forvirret, så håber virkelig I kan hjælpe mig...

Skulle have haft æl i torsdags, MEN - har testet siden mandag og er ikke i nærheden af, at have haft en positiv æl test... Her er testene fra de sidste par dage, de første fra mandag til onsdag kan man nærmest ingen streg se på, så de er ikke med...

Tog så en graviditetstest i går, selvom jeg havde min mens for 14 dage siden, og der synes jeg, at jeg kan ane en svag streg, men burde den ikke være mere positiv, hvis jeg er 6 uger henne?

Åhh, jeg er forvirret - please er der ikke nogen, som kan hjælpe?

hvis han vipper skærmen lidt, synes jeg altså godt man kan se en meget meget svag streg. om det s¨å bare er en skygge streg, vil jeg ikke gøre mig klog på men for den er der

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Har lige prøvet igen - er æl testen ikke positiv nu?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2012

Kløver

G testen ser meget negativ ud
Synes godt det kunne æl testene er blevet for gamle

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg er ked af at sige det, men jeg sys den ser negativ ud! Prøv at tage en test igen når du forventer menses. Jeg krydser fingre for dig!

Tusind tak, undrer mig bare over de negative æl-test

Har taget en ny æl test her til morgen, er den ikke positiv (se ovenover)?

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Mariajny skriver:

hvis han vipper skærmen lidt, synes jeg altså godt man kan se en meget meget svag streg. om det s¨å bare er en skygge streg, vil jeg ikke gøre mig klog på men for den er der

Tusind tak, men tror desværre ikke jeg er gravid, tror nemlig æl-testen her til morgen var positiv (har lagt billede ind)

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

HaG testen ser meget negativ ud
Synes godt det kunne æl testene er blevet for gamle

Har lige købt dem, så det kan jeg ikke forstå, hvis de er...

Men har lige prøvet igen her til morgen, og tror den r positiv nu

Bare sjovt jeg har en cyklus på 28 dage, hvis min æl ligger 4 dage "for sent", men så kan det da være det er derfor det ikke vil lykkes

Har lagt nyt billede ind

Anmeld

9. juni 2012

SS82

Anonym skriver:

Æl testen ser positiv ud 

Anmeld

9. juni 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Jeg har også oplevet at skulle ha ÆL en torsdag hvor jeg først testede positiv mandagen efter så det svinger åbenbart. Jeg venter på ÆL lige nu og har haft bragende negative tests siden mandag (skulle ha ÆL onsdag/fredag agtig) men må jo bare teste videre. Husk at du ikke må tage ÆL test med morgenurin!! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.