Miss-86 skriver:
Ja, der kan jo simpelthen gå så lang tid, det ved man jo intet om
Det er bare en klassiker, at når man har fået ro på og tid til 'hjælp' omkring graviditet, så bliver man gravid - Men super dejligt self 
Nej, og vi har været sammen i 8 år.. Så det var på tide synes jeg.. Han var ikke helt enig, men jeg var faktisk klar til at gå fra ham, hvis ikke vi kunne nå til enighed. Havde aldrig troet, det kunne påvirke en så meget, at være skruk.
Jeg smed p-pillerne i februar-12, for gad ikke tage dem mere og ville gerne ind i min egen cyklus.. Så de skulle gerne være ude af kroppen.
ja, men når ens biologiske ur tikker, og hvis din kæreste nu først ville have børn om maaaange år, så falder chancen jo også at det kan lykkes, i er jo i jeres mest fertile alder nu, så forstår dig så udemærket godt
8 år er også lang tid, så kan godt forstå du synes at det er i denne retning jeres forhold skal til at bevæge sig hen af..
åh, det er dejligt at du har smidt p-pillerne, de kan jo ofte rase i kroppen i helt op til 1 år efter p-pille stop, så de er ude til den tid 
ja lige præcis, det er så typisk at når man får ro på så sker der, hende sekretæren jeg ringede til for at aflyse min tid, spurgte også bare med det samme "er det fordi i er i lykkelige omstændigheder?" for det oplevede de bare gang på gang 
Anmeld