Charmebøffen, 8 mdr + 1 dag ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Miss-86

TrineMine86 skriver:

åhh okai, ja så forstår jeg jer godt  kan godt forstå at du ikke vil blive ved at vente heller, hvis du ønsker det nu, og der er jo heller ingen der ved hvor længe det tager, før man bliver gravid. Vi smed p-pillerne i aug. 2008, men vi prøvede ikke aktivt at blive gravide der, men vi ville blive glade hvis vi blev det, senere hen begyndte vi at prøve aktivt på det, men der skulle gå 2½ år før jeg stod med en positiv test  og der havde vi faktisk lige fået tid til fertilitets undersøgelser..

men al held og lykke til jer til sep

Ja, der kan jo simpelthen gå så lang tid, det ved man jo intet om Det er bare en klassiker, at når man har fået ro på og tid til 'hjælp' omkring graviditet, så bliver man gravid - Men super dejligt self

Nej, og vi har været sammen i 8 år.. Så det var på tide synes jeg.. Han var ikke helt enig, men jeg var faktisk klar til at gå fra ham, hvis ikke vi kunne nå til enighed. Havde aldrig troet, det kunne påvirke en så meget, at være skruk.

Jeg smed p-pillerne i februar-12, for gad ikke tage dem mere og ville gerne ind i min egen cyklus.. Så de skulle gerne være ude af kroppen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

VNB

TrineMine86 skriver:

GUUUUD ja, i skal jo også giftes indenfor det næste år  TILLYKKE med det forresten, hvor er det fantastisk  ja det må da bestemt være nogle af de bedste år i jeres liv, selvom alle år er skønne og fantastiske

nåe, det er godt at han er ved at være ovenpå igen, så han kan komme med op og heppe på mor, når hun nu snart bliver sygeplejersken

mange tak 

ja alle år er jo skønne især så længe ens unger er små 

hihi ja han skal da helt sikkert med op og give mor nålen på  

Anmeld

11. juni 2012

TrineMine86

Miss-86 skriver:

Ja, der kan jo simpelthen gå så lang tid, det ved man jo intet om Det er bare en klassiker, at når man har fået ro på og tid til 'hjælp' omkring graviditet, så bliver man gravid - Men super dejligt self

Nej, og vi har været sammen i 8 år.. Så det var på tide synes jeg.. Han var ikke helt enig, men jeg var faktisk klar til at gå fra ham, hvis ikke vi kunne nå til enighed. Havde aldrig troet, det kunne påvirke en så meget, at være skruk.

Jeg smed p-pillerne i februar-12, for gad ikke tage dem mere og ville gerne ind i min egen cyklus.. Så de skulle gerne være ude af kroppen.

ja, men når ens biologiske ur tikker, og hvis din kæreste nu først ville have børn om maaaange år, så falder chancen jo også at det kan lykkes, i er jo i jeres mest fertile alder nu, så forstår dig så udemærket godt  8 år er også lang tid, så kan godt forstå du synes at det er i denne retning jeres forhold skal til at bevæge sig hen af..

åh, det er dejligt at du har smidt p-pillerne, de kan jo ofte rase i kroppen i helt op til 1 år efter p-pille stop, så de er ude til den tid

ja lige præcis, det er så typisk at når man får ro på så sker der, hende sekretæren jeg ringede til for at aflyse min tid, spurgte også bare med det samme "er det fordi i er i lykkelige omstændigheder?" for det oplevede de bare gang på gang

Anmeld

11. juni 2012

Pige2009

Dejlige billeder

Anmeld

11. juni 2012

TrineMine86

VNB skriver:

mange tak 

ja alle år er jo skønne især så længe ens unger er små 

hihi ja han skal da helt sikkert med op og give mor nålen på  

ja det er da klart

endnu engang al held og lykke - glæder mig til en positiv og glædelses update d. 20ende

Anmeld

11. juni 2012

TrineMine86

Baagøe skriver:

Dejlige billeder

Mange tusinde tak

Anmeld

11. juni 2012

VNB

TrineMine86 skriver:

ja det er da klart

endnu engang al held og lykke - glæder mig til en positiv og glædelses update d. 20ende

mange mange tak søde!  

jeg skal helt sikkert nok bombadere baby.dk med en updatering den 20! 

Anmeld

11. juni 2012

Pige2009

TrineMine86 skriver:

Mange tusinde tak

Velbekomme

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

TrineMine86 skriver:

ja, men når ens biologiske ur tikker, og hvis din kæreste nu først ville have børn om maaaange år, så falder chancen jo også at det kan lykkes, i er jo i jeres mest fertile alder nu, så forstår dig så udemærket godt  8 år er også lang tid, så kan godt forstå du synes at det er i denne retning jeres forhold skal til at bevæge sig hen af..

åh, det er dejligt at du har smidt p-pillerne, de kan jo ofte rase i kroppen i helt op til 1 år efter p-pille stop, så de er ude til den tid

ja lige præcis, det er så typisk at når man får ro på så sker der, hende sekretæren jeg ringede til for at aflyse min tid, spurgte også bare med det samme "er det fordi i er i lykkelige omstændigheder?" for det oplevede de bare gang på gang

Ja det er vi nemlig.. Så vi må snart igang, synes bare at tiden den snegler sig afsted
Men jeg er glad for at vi kom til enighed omkring PB, da jeg jo helst ikke ville gå fra ham, men hvor kan det bare stige en til hovedet altså

Det var også dejligt for jer, at det skete naturligt.. Hvor skægt, at hun sagde sådan, men der kan man bare se, at det sker tit

Anmeld

12. juni 2012

Wimmie

TrineMine86 skriver:

Ingen undskyldninger, vil blot spamme jer med billeder af min skønne dreng  og lige lidt af ham og hans 3 dage ældre kusine

Ej hvor er han da sød 

Og rigtig gode billeder - er helt vild med det sidste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.