Charmebøffen, 8 mdr + 1 dag ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Miss-86

TrineMine86 skriver:

Ingen undskyldninger, vil blot spamme jer med billeder af min skønne dreng  og lige lidt af ham og hans 3 dage ældre kusine

årh han er sød

Det hjælper bestemt ikke på skrukheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

TrineMine86

Frk-Lotusblomst skriver:

hehe, ja det er da ikke særlig sjovt at ens barn ingen ligner. Ud over sig selv..

Men kunne NEMT se dig i ham.

det er dejligt at du kan det

Anmeld

11. juni 2012

TrineMine86

VNB skriver:

ja det gør han godt nok jeg kan tydeligt se det! Det er så skønt når de ligner en lidt så blir man så stolt! hehe 

Ja du kan tro at det går godt me det hele  

Maven Vokser derud af, og Viktor er helt rask igen  

Jeg skal til eksamen om halvanden uge - glæder mig så ubeskrivelig meget til at være færdig nu! 

ja det er skønt når de begynder at ligne en lidt thi hi

ihh hvor sker der mange spændende ting i dit liv lige nu, hvor er det skønt at det hele går godt

hvad har skønne Viktor dog fejlet?

ja kan virkelig godt forstå at du glæder dig, det er også bare en helt fantastiske følelse at blive færdig  hvad skal der så ske bagefter? skal du have arbejde eller ?

Anmeld

11. juni 2012

TrineMine86

Miss-86 skriver:

årh han er sød

Det hjælper bestemt ikke på skrukheden

åhh mange tak

al held og lykke til jer i september, håber hurtigt at det lykkes for jer  det er det bedste i hele verden at blive forældre, så kan godt forstå du er skruk

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

TrineMine86 skriver:

åhh mange tak

al held og lykke til jer i september, håber hurtigt at det lykkes for jer  det er det bedste i hele verden at blive forældre, så kan godt forstå du er skruk

Jaa, jeg glæder mig også til vi skal igang

Har været skruk i 1 ½ år nu, såå nu må det godt blive september..

Anmeld

11. juni 2012

TrineMine86

Miss-86 skriver:

Jaa, jeg glæder mig også til vi skal igang

Har været skruk i 1 ½ år nu, såå nu må det godt blive september..

ja det kan jeg godt forstå i gør

er der en grund til at i først starter i september så? (det er der jo nok, eftersom du har været skruk i 1½ år )

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

TrineMine86 skriver:

ja det kan jeg godt forstå i gør

er der en grund til at i først starter i september så? (det er der jo nok, eftersom du har været skruk i 1½ år )

Ja, min kæreste har ikke følt sig klar og gør stadig ikke, så vi er gået på kompromis.. Han ville gerne vente et par år, og jeg kunne ikke blive ved med at vente, så derfor blev vi enige om september.

Så har han lidt tid til at vænne sig til det..

Anmeld

11. juni 2012

VNB

TrineMine86 skriver:

ja det er skønt når de begynder at ligne en lidt thi hi

ihh hvor sker der mange spændende ting i dit liv lige nu, hvor er det skønt at det hele går godt

hvad har skønne Viktor dog fejlet?

ja kan virkelig godt forstå at du glæder dig, det er også bare en helt fantastiske følelse at blive færdig  hvad skal der så ske bagefter? skal du have arbejde eller ?

han havde skoldkopper i STOR stil... men de sidste er efterhånden ved at være helet helt op nu  

Ja der sket godt nok meget i vores liv lige nu... Færdig uddannet nu her, Baby til December og Bryllup til Maj  

Jeg nyder også bare det hele, for det må være lige præcis i disse år at mit liv topper! (eller hvordan man nu skal forklare det )

Anmeld

11. juni 2012

TrineMine86

Miss-86 skriver:

Ja, min kæreste har ikke følt sig klar og gør stadig ikke, så vi er gået på kompromis.. Han ville gerne vente et par år, og jeg kunne ikke blive ved med at vente, så derfor blev vi enige om september.

Så har han lidt tid til at vænne sig til det..

åhh okai, ja så forstår jeg jer godt  kan godt forstå at du ikke vil blive ved at vente heller, hvis du ønsker det nu, og der er jo heller ingen der ved hvor længe det tager, før man bliver gravid. Vi smed p-pillerne i aug. 2008, men vi prøvede ikke aktivt at blive gravide der, men vi ville blive glade hvis vi blev det, senere hen begyndte vi at prøve aktivt på det, men der skulle gå 2½ år før jeg stod med en positiv test  og der havde vi faktisk lige fået tid til fertilitets undersøgelser..

men al held og lykke til jer til sep

Anmeld

11. juni 2012

TrineMine86

VNB skriver:

han havde skoldkopper i STOR stil... men de sidste er efterhånden ved at være helet helt op nu  

Ja der sket godt nok meget i vores liv lige nu... Færdig uddannet nu her, Baby til December og Bryllup til Maj  

Jeg nyder også bare det hele, for det må være lige præcis i disse år at mit liv topper! (eller hvordan man nu skal forklare det )

GUUUUD ja, i skal jo også giftes indenfor det næste år  TILLYKKE med det forresten, hvor er det fantastisk  ja det må da bestemt være nogle af de bedste år i jeres liv, selvom alle år er skønne og fantastiske

nåe, det er godt at han er ved at være ovenpå igen, så han kan komme med op og heppe på mor, når hun nu snart bliver sygeplejersken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.