Har du fået taget graviditetsfoto's? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

OktoberMor

Kit skriver:

Ja og er super glad for det. Taget i uge 38+4.

Er så heldig, at jeg slap for strækmærkerne, men ved, at fotograferne kan "trylle" meget med lyssætningen og efterfølgende retouchering , hvis det er så slemt

Har ingen billeder på computeren, men det ene ligger på fotografens hjemmeside - i anden række fra oven, helt ude til højre. http://lillekbher.dk/fotografering/fotografering-galleri/

Jeg har et indrammet med mere af mig på, som hænger på min datters værelse.

Ja jeg tænkte godt at de fotografer kan nogle tricks, med at skjule diverse ting..  Dit billede ser super flot ud, jeg elsker den måde det er på! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

OktoberMor

christina92 skriver:

Jeg har en veninde som er gør noget i det der med billeder og hun har spurgt om hun ikke må tale billeder af min mave 2-3 gange igennem graviditeten, det må hun selvf gerne

Jeg skal have taget de første på søndag, og tror det bliver i undertøj eller hvertfald forholdsvis bar overkrop da jeg ikke har så meget mave endnu at jeg kan fylde mine trøjer

Jeg gør det for at få nogle minder mest, og fordi jeg synes gravide kvinder er noget af det smukkeste og vil gerne have billeder af mig selv som smuk på den måde  hvis det giver nogen mening

Jeg forstår dig fuldt ud, jeg vil også gerne have taget dem da jeg vil gemme det som minde, syntes det ser helt vildt flot ud.. Jeg tror også jeg vil ha taget mine i undertøj, eller med bar overkrop.. :-) 

Jeg syntes det er en god ide, det du har med din veninde, det er også meget dejligt at kunne følge udviklingen i graviditeten.. 

Anmeld

8. juni 2012

christina92

lillemor92 skriver:

Jeg forstår dig fuldt ud, jeg vil også gerne have taget dem da jeg vil gemme det som minde, syntes det ser helt vildt flot ud.. Jeg tror også jeg vil ha taget mine i undertøj, eller med bar overkrop.. :-) 

Jeg syntes det er en god ide, det du har med din veninde, det er også meget dejligt at kunne følge udviklingen i graviditeten.. 

Ja det er rart det er en veninde, også fordi når jeg når længere hen vil jeg gerne have taget nogen hvor jeg er hel nøgen i sort/hvid eller siluet lign. billeder, og der synes jeg også det er rart det er en jeg kender og er tryk ved

Anmeld

8. juni 2012

Kit

lillemor92 skriver:

Dit billede ser super flot ud, jeg elsker den måde det er på! 

Tak, det eneste jeg har på computeren er et testbillede, da fotografen skulle teste blitz, men syntes så godt om det, at det er røget i lillepigens bog.

Så det er ikke noget særligt, men fanget på et tidspunkt, hvor hun sparkede og jeg bare stod og nød det i min egen verden, mens han fumlede rundt

Jeg har også nogle professionelle med hovedet på, men dem ville jeg ikke have på hjemmesiden selvom de også var gode.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2012

Kit

Okay, lidt større billede end jeg lige havde regnet med

Anmeld

8. juni 2012

OktoberMor

christina92 skriver:

Ja det er rart det er en veninde, også fordi når jeg når længere hen vil jeg gerne have taget nogen hvor jeg er hel nøgen i sort/hvid eller siluet lign. billeder, og der synes jeg også det er rart det er en jeg kender og er tryk ved

fuld forståelse for det. 

Jeg har aldrig fået taget billeder af mig selv på den måde, og tror jeg kommer til at overskride nogen grænser, men det bliver man nød til nogen gange, men jeg har sørget for at de fotografer jeg har skrevet til, er kvinder, da det vil få mig til at føle mig mere tryg. 

Anmeld

8. juni 2012

OktoberMor

Kit skriver:

Okay, lidt større billede end jeg lige havde regnet med

Det gør skam ikke noget at der er så stort.. Jeg syntes også det ser dejligt ud det billede, især fordi du står i din helt egen verden. 

Anmeld

8. juni 2012

christina92

lillemor92 skriver:

fuld forståelse for det. 

Jeg har aldrig fået taget billeder af mig selv på den måde, og tror jeg kommer til at overskride nogen grænser, men det bliver man nød til nogen gange, men jeg har sørget for at de fotografer jeg har skrevet til, er kvinder, da det vil få mig til at føle mig mere tryg. 

Jeg har heller aldrig fået taget billeder hvor jeg er midt punkt på den måde  Kan SÅ godt følge dig i det med kvinderne, det er bare rarest. jeg er heller ikke den sådan mest frembrusende og ublufærdige pige, så det er fint det er en jeg er hel tryg ved og ikke føler mig dum overfor npr jeg skal stå der med min blege hud, og fede lår!

Anmeld

8. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kit skriver:

Tak, det eneste jeg har på computeren er et testbillede, da fotografen skulle teste blitz, men syntes så godt om det, at det er røget i lillepigens bog.

Så det er ikke noget særligt, men fanget på et tidspunkt, hvor hun sparkede og jeg bare stod og nød det i min egen verden, mens han fumlede rundt

Jeg har også nogle professionelle med hovedet på, men dem ville jeg ikke have på hjemmesiden selvom de også var gode.

fantastisk billede

Anmeld

8. juni 2012

OktoberMor

christina92 skriver:

Jeg har heller aldrig fået taget billeder hvor jeg er midt punkt på den måde  Kan SÅ godt følge dig i det med kvinderne, det er bare rarest. jeg er heller ikke den sådan mest frembrusende og ublufærdige pige, så det er fint det er en jeg er hel tryg ved og ikke føler mig dum overfor npr jeg skal stå der med min blege hud, og fede lår!

Hehe, som du dog kan sige det.  

Men ja det er dejligt at det er en af samme køn/ eller en man føler sig tryg ved. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.