lillemor92 skriver:
Hej alle kvinder.
Håber i alle har det godt, trods det dårlige vejr, jeg sidder her i uge 23, med en smule mave indtil videre. Men jeg har en drøm om at når jeg er højgravid ca, så vil jeg ha taget nogle graviditetsfoto.
Jeg er ikke særlig høj, bleg og har fået en del strækmærker på det seneste, og er ikke den tyndeste, men kan man stadig få nogle gode billeder ud af det, og måske endda få skjult sine strækmærker.
Skal billederne være i sort/hvid eller farver? Hvad er jeres erfaringer med disse fotos. I må meget gerne dele jeres oplevelse omkring det, og evt. smide nogle billeder ind hvis i har lyst til det.
Og til sidst, hvad bruger i billederne til? har i dem bare i en mappe gemt væk, eller har i taget valget om at hænge dem op/sætte dem frem så andre kan se dem?
Jeg havde købt sådan en pakke hos en fotograf, til vores søn, hvor han skal have taget billeder hver måned fra 0-1 år, og i den pakke var der også med at man kunne få taget et billede af maven.
hver måned får man så lov at vælge 2 billeder, hvor af det ene billede kommer i en fotobog til vores søn og det andet billede får forældrene, så i min søns bog er der jo på 1 side et billede af min mave.
jeg ønskede bare noget diskret og med tøj på, dog fik jeg et blåt bånd på for at signalere at jeg ventede en dreng 
mange får taget de der silluetbilleder, de er super smukke, og der kan man jo ikke se de forbanede strækmærker (fik selv rigtig mange
) de er taget 39+4
det første billede er det der sidder i min søns bog
det andet er vores eget (billederne er taget af min tlf og taget af fotografierne, så de er både mørke osv)