Har du fået taget graviditetsfoto's? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
25 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

OktoberMor

Hej alle kvinder. 

Håber i alle har det godt, trods det dårlige vejr, jeg sidder her i uge 23, med en smule mave indtil videre. Men jeg har en drøm om at når jeg er højgravid ca, så vil jeg ha taget nogle graviditetsfoto. 

Jeg er ikke særlig høj, bleg og har fået en del strækmærker på det seneste, og er ikke den tyndeste, men kan man stadig få nogle gode billeder ud af det, og måske endda få skjult sine strækmærker. 

Skal billederne være i sort/hvid eller farver? Hvad er jeres erfaringer med disse fotos. I må meget gerne dele jeres oplevelse omkring det, og evt. smide nogle billeder ind hvis i har lyst til det.  

Og til sidst, hvad bruger i billederne til? har i dem bare i en mappe gemt væk, eller har i taget valget om at hænge dem op/sætte dem frem så andre kan se dem?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

morethanperfect

lillemor92 skriver:

Hej alle kvinder. 

Håber i alle har det godt, trods det dårlige vejr, jeg sidder her i uge 23, med en smule mave indtil videre. Men jeg har en drøm om at når jeg er højgravid ca, så vil jeg ha taget nogle graviditetsfoto. 

Jeg er ikke særlig høj, bleg og har fået en del strækmærker på det seneste, og er ikke den tyndeste, men kan man stadig få nogle gode billeder ud af det, og måske endda få skjult sine strækmærker. 

Skal billederne være i sort/hvid eller farver? Hvad er jeres erfaringer med disse fotos. I må meget gerne dele jeres oplevelse omkring det, og evt. smide nogle billeder ind hvis i har lyst til det.  

Og til sidst, hvad bruger i billederne til? har i dem bare i en mappe gemt væk, eller har i taget valget om at hænge dem op/sætte dem frem så andre kan se dem?  

Ja jeg har fået taget nogle .. Men jeg får taget et hver mdr. så det blir en collage til sidst .. Indtil videre har jeg kun fået dem indtil 16 uge ..

Anmeld

8. juni 2012

morethanperfect

morethanperfect skriver:

Ja jeg har fået taget nogle .. Men jeg får taget et hver mdr. så det blir en collage til sidst .. Indtil videre har jeg kun fået dem indtil 16 uge ..

Og jeg gør det for at hjælpe .. Det er reklame til hans hjemmeside og så får jeg dem når det er helr færdig

Anmeld

8. juni 2012

TrineMine86

lillemor92 skriver:

Hej alle kvinder. 

Jeg havde købt sådan en pakke hos en fotograf, til vores søn, hvor han skal have taget billeder hver måned fra 0-1 år, og i den pakke var der også med at man kunne få taget et billede af maven.

hver måned får man så lov at vælge 2 billeder, hvor af det ene billede kommer i en fotobog til vores søn og det andet billede får forældrene, så i min søns bog er der jo på 1 side et billede af min mave.

jeg ønskede bare noget diskret og med tøj på, dog fik jeg et blåt bånd på for at signalere at jeg ventede en dreng

mange får taget de der silluetbilleder, de er super smukke, og der kan man jo ikke se de forbanede strækmærker (fik selv rigtig mange ) de er taget 39+4

det første billede er det der sidder i min søns bog

det andet er vores eget (billederne er taget af min tlf og taget af fotografierne, så de er både mørke osv)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2012

Holbæktrunten

lillemor92 skriver:

Hej alle kvinder. 

Jeg har heller aldrig været den slankeste, men fik taget billeder da jeg var højgravid. De blev virkelig gode, og hvis jeg var typen der havde den stil, var de blevet plastret op et VIRKELIG synligt sted i hytten...

Mine strækmærker kom først et par dage før fødslen, men havde tilgengæld mærker efter stømper på benene, og de skulle have været fjernet inden jeg modtog billederne. Desværre fik vi fat i et røvhul der ikke lavede det aftalte stk arbejde, og desuden var ulideligt langsom. Men billederne var som sagt gode nok, de manglede bare at få redigeret strømpemærkerne væk... Strækmærker kan også sagtens redigeres 

Anmeld

8. juni 2012

Kamulla

nej var ikke modig nok da jeg ikke havde det godt efter jeg fik strækmærker...

har dog selv taget en del gravid billeder af folk

Anmeld

8. juni 2012

OktoberMor

TrineMine86 skriver:

Jeg havde købt sådan en pakke hos en fotograf, til vores søn, hvor han skal have taget billeder hver måned fra 0-1 år, og i den pakke var der også med at man kunne få taget et billede af maven.

hver måned får man så lov at vælge 2 billeder, hvor af det ene billede kommer i en fotobog til vores søn og det andet billede får forældrene, så i min søns bog er der jo på 1 side et billede af min mave.

jeg ønskede bare noget diskret og med tøj på, dog fik jeg et blåt bånd på for at signalere at jeg ventede en dreng

mange får taget de der silluetbilleder, de er super smukke, og der kan man jo ikke se de forbanede strækmærker (fik selv rigtig mange ) de er taget 39+4

det første billede er det der sidder i min søns bog

det andet er vores eget (billederne er taget af min tlf og taget af fotografierne, så de er både mørke osv)

Okay. det lyder også som en god ide. :-) 

Jeg syntes det er nogle flotte billeder i har fået taget, jeg syntes bare det gir det lidt ekstra at man får taget sådan nogle billeder for at mindes den tid. ;-) 

Jeg har også skrevet til to steder i min region, for at høre nærmere, og self har jeg valgt hos nogle kvindlige fotografer, da jeg ikke ønsker at smide tøjet for en mand. 

Anmeld

8. juni 2012

OktoberMor

Holbæktrunten skriver:

Jeg har heller aldrig været den slankeste, men fik taget billeder da jeg var højgravid. De blev virkelig gode, og hvis jeg var typen der havde den stil, var de blevet plastret op et VIRKELIG synligt sted i hytten...

Mine strækmærker kom først et par dage før fødslen, men havde tilgengæld mærker efter stømper på benene, og de skulle have været fjernet inden jeg modtog billederne. Desværre fik vi fat i et røvhul der ikke lavede det aftalte stk arbejde, og desuden var ulideligt langsom. Men billederne var som sagt gode nok, de manglede bare at få redigeret strømpemærkerne væk... Strækmærker kan også sagtens redigeres 

Okay.. :-) 

Det lyder rigtig godt, at i er glade for dem. Jeg er typen der sagtens kunne finde på at stille dem frem foran alle og være stolte af dem hvis de er pæne.. 

Ja, desværre findes der også nogen som ikke gør deres arbejde 100% hvilket kan være utrolig skuffende, det er bla også derfor jeg skriver dette indlæg, for at høre om andres oplevelser med det. 

Anmeld

8. juni 2012

Kit

Ja og er super glad for det. Taget i uge 38+4.

Er så heldig, at jeg slap for strækmærkerne, men ved, at fotograferne kan "trylle" meget med lyssætningen og efterfølgende retouchering , hvis det er så slemt

Har ingen billeder på computeren, men det ene ligger på fotografens hjemmeside - i anden række fra oven, helt ude til højre. http://lillekbher.dk/fotografering/fotografering-galleri/

Jeg har et indrammet med mere af mig på, som hænger på min datters værelse.

Anmeld

8. juni 2012

christina92

Jeg har en veninde som er gør noget i det der med billeder og hun har spurgt om hun ikke må tale billeder af min mave 2-3 gange igennem graviditeten, det må hun selvf gerne

Jeg skal have taget de første på søndag, og tror det bliver i undertøj eller hvertfald forholdsvis bar overkrop da jeg ikke har så meget mave endnu at jeg kan fylde mine trøjer

Jeg gør det for at få nogle minder mest, og fordi jeg synes gravide kvinder er noget af det smukkeste og vil gerne have billeder af mig selv som smuk på den måde  hvis det giver nogen mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.