Babymor2010 skriver:
Piger, jeg mangler lidt inspiration til hvad jeg kan lave med Isabella i sommerferien... Hun er 19 mrd. nu.
Problemet er følgende:
Togstrækningen mellem Holbæk og Lejre er nedlagt, så der er indsat busser - hvor der ikke er mulighed for hverken at have klapvogn eller barnevogn med (de der store turistbusser). Jaaah, det er dejligt at være pendler de næste 3 mrd 
Vi har ingen bil - ej heller mulighed for at låne....
Haha jeg har fået verdens geniale idé - vi tager da i Sommerland Sj, og Odsherreds Zoo hver dag i 14 dage - kæmperabat!! 

Or not....
Men på den anden side, så er jeg glad for at vi ikke kan komme så langt, for hun bliver køresyg og kaster op indenfor 10 min 
Så piger, hvad skal i lave i jeres sommerferie??
ej hvor træls at i ikke kan have barnevogn og klapvogn med, det må da være super irriternde og hårdt ...
men altså, en masse dejlige strandturer skal vi til, spise os tykke i is, og soppe, hehe, vi skal også i svømmehallen, og så skal vi i Zoo i KBH og vi skal også i Cirkusland, hvor der er kæmpe dinosauros osv , min søn på 5½ glæder sig så enormt til sommerferien...
jeg ved ikke om vi skal i bon bon land i år, sidste år vil han ikke rigtig prøve noget....
men som han siger, det vil han gerne nu hahaha 
håber i får en god sommerferie trods jeres ''indlukkelse''
god sommer