Hvad skal i lave i jeres ferie med guldklumperne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.533 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Clisolka

Piger, jeg mangler lidt inspiration til hvad jeg kan lave med Isabella i sommerferien... Hun er 19 mrd. nu. 

Problemet er følgende: 

Togstrækningen mellem Holbæk og Lejre er nedlagt, så der er indsat busser - hvor der ikke er mulighed for hverken at have klapvogn eller barnevogn med (de der store turistbusser). Jaaah, det er dejligt at være pendler de næste 3 mrd 

Vi har ingen bil - ej heller mulighed for at låne....

Haha jeg har fået verdens geniale idé - vi tager da i Sommerland Sj, og Odsherreds Zoo hver dag i 14 dage - kæmperabat!!  Or not....

Men på den anden side, så er jeg glad for at vi ikke kan komme så langt, for hun bliver køresyg og kaster op indenfor 10 min 

Så piger, hvad skal i lave i jeres sommerferie??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

nusenjo88

Ej det  var da rigtig træls med de busser

Vi skal i en masse forskellige sommerlande og zoologiske haver Ingen sommerhus i år for manden fylder 30 og det skal jo også lige fejres

Håber i får en god sommerferie trods alt

Anmeld

8. juni 2012

Clisolka

nusenjo88 skriver:

Ej det  var da rigtig træls med de busser

Vi skal i en masse forskellige sommerlande og zoologiske haver Ingen sommerhus i år for manden fylder 30 og det skal jo også lige fejres

Håber i får en god sommerferie trods alt

Ork, jeg skal nok finde på noget, men ja ærgeligt med de busser... Men det gør nu ikke noget, når ikke hun er ældre 

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Her står den på forskellige ting som:

• Picnik på legeplads

• Picknik i skoven

• Forskellige cykelture

• Tur til søen og havnen

• Zoologisk Have

• En tur til Malmö

• Stranden måske?

• Og ellers bare afslapning og hygge

Anmeld

8. juni 2012

bobbles

Babymor2010 skriver:

Piger, jeg mangler lidt inspiration til hvad jeg kan lave med Isabella i sommerferien... Hun er 19 mrd. nu. 

Problemet er følgende: 

Togstrækningen mellem Holbæk og Lejre er nedlagt, så der er indsat busser - hvor der ikke er mulighed for hverken at have klapvogn eller barnevogn med (de der store turistbusser). Jaaah, det er dejligt at være pendler de næste 3 mrd 

Vi har ingen bil - ej heller mulighed for at låne....

Haha jeg har fået verdens geniale idé - vi tager da i Sommerland Sj, og Odsherreds Zoo hver dag i 14 dage - kæmperabat!!  Or not....

Men på den anden side, så er jeg glad for at vi ikke kan komme så langt, for hun bliver køresyg og kaster op indenfor 10 min 

Så piger, hvad skal i lave i jeres sommerferie??

vi tager 7 dage til jesperhus i august  og i september tager vi 4 dage til sverige, det er en årlig familie tur med hele svigerfamilien samt børn rigtig hyggeligt.

Anmeld

8. juni 2012

kbh-tøs

Jeg har også en pige på 19 mdr. og ud over sommerhus med kusine og fætter, står den også på ture i skoven, til stranden, tumle i haven. Få besøg af familien ellers bare hygge med mor og far 

Bygge huler i haven. Sove i telt i haven.

God sommer

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

Vi tager i badeland i en lille uge

Anmeld

8. juni 2012

MariaJ

Når de små ikke er ældre behøver der jo ikke at skulle ske så meget. Ikke for deres skyld i hvert fald. Er der ikke nogle aktiviteter man kan nå på cykel fra hvor I bor?

Vi skal holde ferie hos mine forældre i en måned (bor i Norge, så bliver længe, når vi først er i DK) og jeg regner egentlig ikke med at vi skal have så meget program. Vi har en på to og en lille ny på, til den tid to måneder, og jeg håber og regner med at vi kan få dagene til at gå med småudflugter i nærområdet, lege i haven, familiebesøg hos/af fætre og kusiner og lidt bytur til nærmeste by.

Med to små børn tror jeg ikke vi orker alt for mange store events, men jeg kunne tænke mig småaktiviteter som:

sove i telt i haven

lave bål

picnic (man kan servere hvad som helst for min datter så længe det er pakket ind i staniol og taget med på tur)

legeplads

se på dyr (som i gå forbi et sted med heste/køer)

og som sagt bytur (de små har jo ikke det store shopping-gen, men tanken om at få en is, plejer at hjælpe en del) 

Anmeld

8. juni 2012

Janni.

For at være rigtig kedelig, så skal jeg arbejde. Har lige fået job idag.  

Så det er farmand der skal underholde sønnike i de 4 uger, han har sommerferie. 

Jeg ved de har planer om at tage med hans søster på arbejde. Hun arbejder i Giveskud zoo. Andet ved jeg ikke endnu. 

Anmeld

8. juni 2012

K&S

Janni. skriver:

For at være rigtig kedelig, så skal jeg arbejde. Har lige fået job idag.  

Så det er farmand der skal underholde sønnike i de 4 uger, han har sommerferie. 

Jeg ved de har planer om at tage med hans søster på arbejde. Hun arbejder i Giveskud zoo. Andet ved jeg ikke endnu. 

TILLYKKE med jobbet :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.