Lou skriver:
Tak for svar. 
Ja kender godt det med at være den der er noget i vejen med, det var jeg jo selv den første lange periode!! Det er rigtig hårdt!! Men skønt at man kan blive hjulpet, så man alligevel har muligheden!!!
Er ked af at det ikke lykkes for jer i første forsøg, så har du været igennem hormonerne for ingen nytte, men i det mindste regulere de dig så i får større chance næste gang. Det var jeres første forsøg så? Hvor er i i behandling henne?
Fedt at du ik havde mange bivirkninger, det frygter jeg lidt!! Er lidt følsom i forvejen og er os lidt bange for at tage en helt masse på af dem, selv om jeg selvfølgelig godt er klar over at det gør man alligevel hvis det lykkes. 
Jeg ved ik hvilken type regulering jeg skal have endnu, om det bliver næsespray eller sprøjter. Er os lidt spændt på det der med at stikke sig selv, men tænker os at man vel venner sig til det!
Hvordan følte du ventetiden, det er jo alligevel længe man skal sprøjte sig selv med alt muligt ..Jeg er bare så spændt nu!! Kan næsten ik vente!! Hehe
Tak for opmuntringen, jeg håber også vildt meget på at det bare lykkes i første forsøg, kunne være så dejligt i
Til dig også!!
Jeg er så taknemmelig over, at vi kan blive hjulpet, for der er ikke noget jeg hellere vil, end have en lille baby, der er halvdelen af mig og halvdelen af min dejlige kæreste

det bliver så stort, når det lykkedes!
Jeg var også træt af, at det ikke lykkedes, men der var ikke så meget at gøre, to æg var fejlbefrugtet og to havde ikke delt sig som de skulle, så hellere at de ikke gav os forhåbninger, når der alligevel ikke var nogle! Hormonerne var ikke så slemme for mig, det er lidt træls, at man skal huske på det, ÆU var værre, men det er heldigvis hurtigt overstået
Det var vores første forsøg, og vi er i behandling på Skejby. Vi kom direkte i behandling på grund af min endometriose, og at de synes der var for stor risiko for, at det spredte sig og satte sig endnu mere uhensigtsmæssige steder, hvis jeg stoppede på p-piller.
Jeg har ikke taget på af noget af medicinen, jeg er blevet nedreguleret to gange før, og der var det heller ikke noget problem. Har en veninde der har været hele vejen igennem behandlingen og hun har ikke taget på, altså ud over da hun var gravid

Vi nåede ikke så meget ventetid, for jeg fik taget æg ud onsdag og blev ringet op fredag, at der ikke var nogle at lægge tilbage... Men der er selvfølgelig ventetiden mens man tager hormoner og næsespray og den er lidt træls, men man er jo også vildt spændt på hvordan det hele foregår! Jeg tror at ventetiden fra man har fået lagt æg op til man kan teste er den værste, men det ved jeg af gode grunde ikke endnu