Velkommen til

Her er det mig den er gal med, så vi har ikke skulle igennem TESA, men jeg kan fortælle lidt om lang protokol, hvis du har brug for det?
Jeg var ikke voldsomt påvirket af hormonerne i vores første forsøg, men jeg fik heller ikke nok, så der kom desværre kun 4 æg ud og ingen blev til noget. Men jeg satser på, at næste forsøg med flere hormoner ikke bliver for slem

Med hensyn til at stikke sig selv, så er det lidt grænseoverskridende første gang synes jeg, men det er ikke slemt og nålen er meget lille og fin
I forhold til hvis du skal nedreguleres med næsespray, så synes jeg det værste var, at man skulle huske det 4 gange dagligt... Men så er det så smart at man på apoteket kan tilmelde sig en sms service, så man får en sms om, at man skal huske at tage det

det synes jeg var ret smart!
Æg udtagningen er meget forskellig fra person til person... For mig var det ikke særlig rart, men har to veninder, der stort set ikke mærkede det! Så jeg er nok bare skide udheldig, at jeg har endovæv eller noget siddende, så det gør ondt...
Rigtig meget held og lykke med projektet

håber det lykkedes i første forsøg

Du spørger bare, hvis der er mere du vil vide!
Stort
Anmeld