Børn under studie..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Risen

Rikke&Liam skriver:

Ja, en anden fordel ved at have små børn under studiet er at man jo alligevel bliver vækket tidligt om morgenen. Så pjækkedage hvor man liiige vil sove længe bliver der ikke mange af.

/Rikke - som nu er studerende med 2 børn under 3 år.

Heheh, ja det er vel også en dejlig ting.. Den havde jeg ikke tænkt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Moar2011

Risen skriver:

Skal du til eksamen?

naarj ikke før til næste år .. men jeg synes det er lidt hårdt at være mor til en + alle andre gørmål i hjemme ..

Anmeld

8. juni 2012

Moar2011

Risen skriver:

Gud hvor er han lækker din Storm.. Kunne ikke lade vær med lige at gå ind og kigge.. 

1000 tak ..

Anmeld

8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Risen skriver:

Det er jeg rigtig glad for du tænker. Det er lidt sjovt, at alle dem (vi er 3) som har fået børn inden studiet er dem som har fået 12, og er dem som altid har lavet vores ting. Det kræver absolut en struktur i hverdagen, men ligeså snart den er på plads, er det fantastisk. Jeg kunne, før jeg havde fået min datter, lave så mange overspringhandlinger, tage i byen, gå ud med venner, på cafe, men nu ved jeg at jeg har 2 timer til at lave lektier og læse, og så får jeg det også gjort og så er der tid til cafe, venner osv bagefter. Så det er klart det kræver noget og er selvfølgelig ikke en lyserød sky hver eneste dag, men alligevel lidt.  

Held og lykke med din fødsel, hvor er det spændende

Ja det er ofte også sådan at når man får børn at så forandre ens attitude sig også  og det er jo dejligt. Og kan godt følge dig, kan selv godt hoppe over engang imellem, men tror også at når jeg skal have ansvar for en lille en at så ændre det sig fuldstændig. Man skal bare ind i hverdagen 

Jo tak, glæder mig også 

Anmeld

11. juni 2012

Risen

Noneother skriver:

Jeg kan kun sige at jeg sidder med nøjagtig samme følelse.
Selvfølgelig er det ikke altid nemt. De små kan blive syge, nægte at sove osv. når man altså liiige skal have ordnet en opgave.

men jeg er blevet meget mere målrettet efter at have fået min søn, mit snit er på næsten 11, (selv med 02 i tysk ) og dermed et af klassens højeste, jeg har 0% skriftligt fravær osv..

-og så er det altså skønt at kunne få den ekstra tid med sit barn. Jeg kan holde en fridag ind imellem, og jeg render ikke ind i weekendarbejde.

Fortryder på ingen måde at jeg fik ham under uddannelse, men nu er han heldigvis osse et nemt barn, der aldrig er syg. -Ellers er det jo ikke sikkert at det var gået så godt.

men det er faktisk lidt sjovt at dem fra min klasse der har børn, osse er dem der sidder med det højeste gennemsnit.

Ej hvor sejt. Det er bare godt gået. Jeg har det på samme måde, det er som om man skal leve op til nogle forventninger hos børnene, selvom de slet ikke har det.. Jeg har den i hvert fald sådan inden jeg går ind til eksamen "Så nu skal Clara se, at mor sagtens kan det her"-agtigt..  

Hvor læser du henne?

Anmeld

11. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Og så sidder jeg her og HÅBER at det bliver sådan for mig! - Jeg tror det bare ikke rigtigt

Tillykke med den flotte karakter!

Anmeld

11. juni 2012

Noneother

Risen skriver:

Ej hvor sejt. Det er bare godt gået. Jeg har det på samme måde, det er som om man skal leve op til nogle forventninger hos børnene, selvom de slet ikke har det.. Jeg har den i hvert fald sådan inden jeg går ind til eksamen "Så nu skal Clara se, at mor sagtens kan det her"-agtigt..  

Hvor læser du henne?

Jeg har "bare" taget en HG-T (Begge år tages på et år) Afslutter på næste tirsdag. og så er planen at jeg tager finansøkonomen når jeg er færdig.

men ja.. Det at jeg har fået min søn har været den største motivation jeg kan finde. -Han skal have en mor han kan være stolt af, så jeg er virkelig blevet nødt til at spænde ballerne.

Det handler nok osse meget om økonomien i det. Jeg vil gerne have råd til at forkæle ham, tage på ferie, købe hus osv når han bliver større. -Det er bare meget nemmere med en uddannelse bag sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.