Børn under studie..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Risen

Da jeg havde fået Clara som blot 20 årig, tænkte mange tanker omkring mig og studie inklusiv mig selv.. Jeg tænker jeg ikke kunne klare et svært studie og at jeg nok kun skulle regne med at have en snit på max 7 stykker.. Men hvor har jeg måtte bide det i mig igen. Jeg er blevet så flittig og diciplineret efter at have fået børn, at jeg netop har fået at vide af min vejleder at hans synes jeg skal søge højere og ikke bare ramme målet. Lærerene havde siddet og snakket om hvorvidt de skulle give mig ekstra udfordringer eller ej.. Det er jo helt fantastisk. Til og med har jeg netop i mandags lavet et 12-tal i KLM (kristendomkundskab/livsoplysning/medborgerskab) .. Så alt det her praleri fra mig, men også en tanke til alle dem som sidder og tænker de skal have deres uddannelse først og så børn.. I kan sagtens klare det, det er faktisk bare blevet nemmere (i hvert fald i mit tilfælde) og hvor er det bare et KÆMPE privilegium at få lov til at hente sin datter kl 13 hver dag! Jeg kan virkelig kun se fordele

Knus - den tidligere usikre mor.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Moar2011

Risen skriver:

Da jeg havde fået Clara som blot 20 årig, tænkte mange tanker omkring mig og studie inklusiv mig selv.. Jeg tænker jeg ikke kunne klare et svært studie og at jeg nok kun skulle regne med at have en snit på max 7 stykker.. Men hvor har jeg måtte bide det i mig igen. Jeg er blevet så flittig og diciplineret efter at have fået børn, at jeg netop har fået at vide af min vejleder at hans synes jeg skal søge højere og ikke bare ramme målet. Lærerene havde siddet og snakket om hvorvidt de skulle give mig ekstra udfordringer eller ej.. Det er jo helt fantastisk. Til og med har jeg netop i mandags lavet et 12-tal i KLM (kristendomkundskab/livsoplysning/medborgerskab) .. Så alt det her praleri fra mig, men også en tanke til alle dem som sidder og tænker de skal have deres uddannelse først og så børn.. I kan sagtens klare det, det er faktisk bare blevet nemmere (i hvert fald i mit tilfælde) og hvor er det bare et KÆMPE privilegium at få lov til at hente sin datter kl 13 hver dag! Jeg kan virkelig kun se fordele

HVOR må det bare være så FANTASTISK !!

Anmeld

8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Risen skriver:

Hvor er det dejligt at hører. Jeg sidder selv her og er gravid, og er først færdig med min HF den 23. har selv tænkt tanken at det nok bliver svært at skal på uni, men når man så hører din historie så kan man da næsten ikke andet end glæde sig til livets udfordringer.

Jeg tror også at børn gør det hele så meget bedre, men derfor tænker man jo stadig om det bliver svært.

Så mange tak  Og tillykke med karakteren

Anmeld

8. juni 2012

Risen

Babyklar skriver:

HVOR må det bare være så FANTASTISK !!

Det er det absolut også - Er helt høj 

Anmeld

8. juni 2012

Moar2011

Risen skriver:

Det er det absolut også - Er helt høj 

kan du ikk sende nået af dit overskuds energi til østjylland til mig

Anmeld

8. juni 2012

Risen

Norman skriver:

Hvor er det dejligt at hører. Jeg sidder selv her og er gravid, og er først færdig med min HF den 23. har selv tænkt tanken at det nok bliver svært at skal på uni, men når man så hører din historie så kan man da næsten ikke andet end glæde sig til livets udfordringer.

Jeg tror også at børn gør det hele så meget bedre, men derfor tænker man jo stadig om det bliver svært.

Så mange tak  Og tillykke med karakteren

Det er jeg rigtig glad for du tænker. Det er lidt sjovt, at alle dem (vi er 3) som har fået børn inden studiet er dem som har fået 12, og er dem som altid har lavet vores ting. Det kræver absolut en struktur i hverdagen, men ligeså snart den er på plads, er det fantastisk. Jeg kunne, før jeg havde fået min datter, lave så mange overspringhandlinger, tage i byen, gå ud med venner, på cafe, men nu ved jeg at jeg har 2 timer til at lave lektier og læse, og så får jeg det også gjort og så er der tid til cafe, venner osv bagefter. Så det er klart det kræver noget og er selvfølgelig ikke en lyserød sky hver eneste dag, men alligevel lidt.  

Held og lykke med din fødsel, hvor er det spændende

Anmeld

8. juni 2012

Risen

Babyklar skriver:

Skal du til eksamen?

Anmeld

8. juni 2012

Risen

Babyklar skriver:

Gud hvor er han lækker din Storm.. Kunne ikke lade vær med lige at gå ind og kigge.. 

Anmeld

8. juni 2012

Rikke, Liam & Linus

Ja, en anden fordel ved at have små børn under studiet er at man jo alligevel bliver vækket tidligt om morgenen. Så pjækkedage hvor man liiige vil sove længe bliver der ikke mange af.

/Rikke - som nu er studerende med 2 børn under 3 år.

Anmeld

8. juni 2012

Noneother

Jeg kan kun sige at jeg sidder med nøjagtig samme følelse.
Selvfølgelig er det ikke altid nemt. De små kan blive syge, nægte at sove osv. når man altså liiige skal have ordnet en opgave.

men jeg er blevet meget mere målrettet efter at have fået min søn, mit snit er på næsten 11, (selv med 02 i tysk ) og dermed et af klassens højeste, jeg har 0% skriftligt fravær osv..

-og så er det altså skønt at kunne få den ekstra tid med sit barn. Jeg kan holde en fridag ind imellem, og jeg render ikke ind i weekendarbejde.

Fortryder på ingen måde at jeg fik ham under uddannelse, men nu er han heldigvis osse et nemt barn, der aldrig er syg. -Ellers er det jo ikke sikkert at det var gået så godt.

men det er faktisk lidt sjovt at dem fra min klasse der har børn, osse er dem der sidder med det højeste gennemsnit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.